Tanulás

35 5 0
                                    

- Halihóó!! Kelj màr fel te álomszuszék.. - mondja ezt egy hang.
- Vááá.. Hagyjatok aludnii ! Hol vagyok? -mondom
- Csak Jack vagyok nyugii.. - mondja - csak kelj már fel, még sok a teendő..
Álmos szemmel felülök , körbenézek, és annyit láttam , hogy Jack unott szemmel vár rám, kezében a gördeszkáját tartva..
- Hova akarsz menni? A gördeszka mire kell? - mondom elbambult szemmel ..
- Megyünk egy kis talpalóra.. -mondja
- Mégis miree? - szakít félbe...
- Csak gyere és hallgass.. - mondja felszólítva.. Elindult a gördeszkájával az út felé, és int a kezével hogy menjek énis.. Mikor kiérünk , megkérdeztem :
- Ugye nem akarod hogy a gördeszkára álljak tesó?
-Dehogyis .. Csak gyeree!
Kint voltunk az úton, nála volt a gördeszkája , mégsem ment vele, hanem mellettem sétált , kezében fogva deszkát.Megkérdezte , hogy hogy döntöttem.. Rajzolni fogok-e vagy keressünk egy valami más állást.. Természetesen a graffiti mellett döntöttem.. Nem tudom miért , de jólesett..Egy kis séta után megérkeztünk egy pici utcába , ahol egy házhoz benyitottunk.. Egy fekete hajú , zöld szemű srác ült egy fotelen , kezében egy cigivel..Odamegy Jack és csinálnak egy furcsa kézfogást
- Ő itt David - mondja Jack.. - David , ő pedig Kevin , aki megszeretne tanulni firkálni..
- A legjobb helyre jöttél öcsi - mondja David
- Azért hoztam a deszkám , hogy lefesdd ... a régit designt már untam.. Itthagyom Kevint egész délutánig, mert este megyünk versenyre.. Tanítsdd be profin, Fűrészhez akar menni..
- Oké.. Na Klax -mondja David..
Nem tudtam mi az a Klax , de biztos valami köszönési forma lehet.. Szóval ottültem Davidnél egész délutánig.. Elővett egy csomó graffiti sprayt, én pedig csak néztem , mint bornyú az újkapura . A végen elővett egy csomó toll szerűséget , viszont sokkal vastagabb volt és a végén szivacs volt.. Elmagyarázta ,hogy minden graffitinek a színe a graffiti spray tetején van.. A graffiti vastágsága a szürőtöl függ , és attól , hogy hogy tartjuk .. Elmagyarázta , hogy azt a tollszerűséget mop-nak nevezik.. Aztmondta , hogy azzal szokták a Graffitis Tag-eket írni.. És látta , hogy csak nézek , ezért elmagyarázta azt is , hogy mi az a tag.. A Tag egy olyan betüsorozat , amely minden graffitisnek van, és az alapján ismerik fel az adott graffitist.. Elmagyarázta, hogyha látsz egy zsarut akkor azonnal tűnj el a helyszínről, ezért fontos hogy ismerdd minden porcikáját a városnak.. Egyszer felterepezzük az egész várost , mondta.. Elmagyarázta ,hogy hogyan is kell árnyékolni, ami valójában nagyon sok szerepet tölt be a graffitizésnél.. Igazából nem is gondoltam volna.. Kifestettük Jack deszkáját is.. Annyira profi lett.. Nagyon jól graffitizik David.. Imádom a stílusát.
Délután már az utat ismerve átléptem Jackhez, ahol ott volt Jessica is.. Épp sminkelte magát.. Aztmondta , hogy jön ő is velünk a deszkaversenyre.. Hamar elkészültem, és vittem a táskám is, mivel úgybeszéltük Jack-el , hogy akkor berak Fűrészhez, és megkapom előre a 3 graffiti sprayt..

A KÜLDETÉSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora