Aslinda mesaj konusunda kararsizdim cunku ters bi tepki vermesinden korkuyordum en sonunda "Millet iyigeceler"diye. Mesaj attim aslinda toplu atmadim sadece ona ismini vermek istemedigim kahramana attim ve 5 dakika sonra pismanliklar basladi bende keske atmasaydim falan gibi aradan yarim saat gecti ve "ooooo prenses tesrif etmis" yazdi. Ben o an utancimdan yerin dibine girdim " özür dilerim rahatsız ettiisem." yazdım ama mutluluktan yerimde. Duramadim ve sabaha kadar mesajlastik sabah sinavim vardi onunda staji vardi ama ikimizdede bir gr uyku yoktu sabah sinava girdim ve ilginc bi sekilde cok yuksek bir not aldim kosarak babamin yanina gittim(maksat onu gormek sinav bahane) ordada konustuk bir iki ay gecti artik konusmadan uyuyamaz olmustum bir gun bana cok guzel bir cafe biliyorum istersen haftasonu gidelim dedi bende kabul ettim. Ama kararsizdim ne giyecegime karar veremiyordum ve en yakin arkadasim nurayimi alarak alisveris merkezlerine gittik bir gun icin tam dort elbise almistim hepsi cok guzeldi karar veremiyordum annemin arkadasi var Tansel teyze bir moda evinde calisiyor ona haftasonu bir cafeye gidecegim ne giyebilirim dedim. Sagolsun yardimiyla diz kapaklarimin uzerinde biten straplez kirmizi bir elbise secti ayakkabilarimda. Kirmizi babetler uzerimede kot bir ceket ve kirmizi bir canta ile uyumu yakalamistim harika gorunuyordum gercekten o zaman sacim belime kadardi kumral saclarim var bugday tenliyim bu arada ela gozlerim var evet hafta sonu icin hazirim diyordum ve bekledigim gun geldi bir taksiye atlayip cafeye gittim beni gordu hemen ayaga kalkti gercekten cok tatli olmustu yamali lacivert bi ceket icinde beyaz gomlek ve lacivert pantolonu vardi saclari joleliydi ve harika bir parfum kokusu vardi cafede cok guzel bir cafeydi boyle yesillikler arasinda tam karsida denizi gorebiliyorsun cam kenarinda otururken bananiltifatlar ediyordu ben ne yapacagimi sasiriyordum boyle saat epey gec olmustu beni evime birakmak istedi kabul ettim.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATİMA GİREN YABANCİ
ChickLitSelam arkadaslar ben merveaden olarak kullandigim kullanici adini degistirerek bunu yaptim hikayemi tekrar yazacagim benim babam okul muduru annemnogretmen demistim ve evin tek cocugu benim sonradan oldum aslinda ailenin ennkucugu en simarik yetisen...