of offfff

331 20 3
                                    

Hersey  o kadar guzel giderken birden bi kiz ortaya cikti adi seyda idi kiz sarisin saclari beline kadar harika bir kizdi biz cafede bulusacaktik bunlar cafeye el ele geldiler aslinda bende fena sayilmazdim ama ogun kiz bayagi dekolte giymisti bende kot sort ve straplez bi tsort vardi ama ben onlari gorunce tum hayallerim planlarim suya dustu cok canim sklmisti moralim bozuktu geldiler oturdular masaya seyda ile tanistirdi seyda ile yeni cikmaya baslamislar cok seviyorlarmis birbirlerini ben bunu duyunca daha cok yikildim ve izninizle gitmem gerek diyrrek onlarin cevap vermesine firsat vermeden kalktim gittim yol boyu agladim eve gitmekten geri vazgectim marinaya gittim hava kararmaya basliyordu marinada denize karsi agladim saat epey gec olmus beni merak etmisler annem gil hemen onu aramislar oda gelip buldu beni kizdi neden gitmedin eve diye bende tersledim gel istersen bu gece bende kal dedi salak salak konusma sanane nerde istersem kalirim dedim defolll basimdan demistim yanimdan gitmisti evet ama araba ile ben nereye gidersem gelecegini tahmin etmemistim bizim yazligmiz var yer soylemiycem oraya gittim zaten yazligin anahtari anahtarligimda vardi oda arkamdan gelmis ben gectim evde agladim bagira bagira agladim sonra basagrisyila uyumusum sabaha karsi dorttu galiba uyanfigimda kapi caliyordu sert bi sekilde ses tanidik geldi evet onun sesiydi ben saat aksam yedide uyanmisim ve bana bisey oldu sanmis sanane dedim defolup gitsene pesindem dedim Aden bana boyle davranma dedi onu duyan kim tabi  artik ondan nefret ediyordum yuzunu gormek istemiyordum zamanim hep yazlikta geciyordu bilirsiniz izmir soguk olmaz klimayi sicak havaya almaniz isitir bile sizi orda kalmaliydim eve gidemezdim perisan haldeydim telefonlarimi acmiyordum odama cikip denize bakiyordum en sevdigim sarkilari dinliyordum hayattan nefret etmistim hersey bombostu......

HAYATİMA GİREN YABANCİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin