@ziam_is_everything : Nehiiir,nasılsın bebeğim?
@ziammer28 : Sen. Bana. İlk. Mesajı. Mı. Attın? Şoklar içerisindeyim.
@ziam_is_everything : Sonuçta başımda üniversite sınavı dışında gönlünü almam gereken küçük bir baş belası var;).
@ziammer28 : Ha yani şuan sana trip atmıyor olsaydım mesaj atmayacaktın. Öyle mi?!
@ziam_is_everything : Yalan söylemek istemiyorum.
(GÖRÜLDÜ)
@ziam_is_everything : Her şeyi iyice berbat ettim değil mi?
@ziammer28 : Eğer bana mesaj atmak istemiyorsan atma Deniz. Gerçekten.
@ziam_is_everything : Nehir,saçmalıyorsun.
@ziammer28 : Doğru,saçmalıyorum. Sonuçta daha tanışalı çok olmadı ve sen bana alışamadın. Seni bu kadar çabuk benimsemem benim suçum. Kusura bakma. Seni bu kadar sıkboğaz etmemeliydim. Düşündüm de cidden konuşmasak belki de daha iyi olur. En azından sadece üniversite sınavınla ilgilenirsin bir de benimle uğraşmazsın.
@ziam_is_everything : Şu kısacık zaman diliminde cidden seni çok sevdim. Benim için değerlisin. Ama bu aralar çok garip davranıyorsun. Bak yanlış anlama ama ben sevgililerimden bile bu kadar çok trip yemedim. Olayları biraz fazla abartıyorsun. Tamam haklı olduğun kısımlar var ama beni de anlamaya çalışsan boş şeyler yüzünden trip attığının farkına varacaksın.
@ziammer28 : Doğru,,özür dilerim yaptığım boş şeyler için.
@ziam_is_everything : Ah,hadi ama hâlâ mı trip?
@ziam_is_everything : Şuan kullanıcı adında 'instagram kullanıcısı' yazıyor. Düşündüğüm şeyi yapmış olamazsın değil mi?
@ziam_is_everything : Cidden hesabını mı kapattın!
@ziam_is_everything : Ne yaparsan yap! Geri döndüğünde umarım beni bıraktığın gibi bulursun.
@ziam_is_everything : Umrumda değilsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Virtual Love |Texting| GxG
Teen FictionBu hikaye @ZiaMayne28 kullanıcısına ithaf edilmiştir.