Eleven

31 3 8
                                    

İlk text olmayan bölüm h.o

Deniz'den

Ekrandaki Nehir'in fotoğrafını silip silmemek arasında gidip geliyorum.

Bana bu fotoğrafı attığında kalbimde oluşan hareketlilik beni korkutmaya yetmişti ama bu korku onun fotoğrafına bakma isteğimi dindirememişti.

Ona bu düşündüğüm duyguları besleyemezdim. Olamazdı. Hem o beni arkadaşı olarak görüyordu.

Fotoğrafını attığı anda aldığım ss'i daha fazla düşünmeden sildim. Onun fotoğrafına baktığımda oluşan kalp çarpıntımı,onunla konuşurken oluşan heyecanımı unutabilirdim. Evet,evet aklıma getirmezdim olur biter. Bu kadar basit şey için stres olmama gerek yoktu. Ne vardı canım altı üstü fotoğrafına bakınca kalbim pıt pıt atmıştı. Çok da şey yapmaya gerek yoktu bence.

Oturduğum yerde yatar pozisyona geçtim ve derin bir nefes aldım. Boşu boşuna bir saattir stres içindeydim. Hem ben eşcinsel değildim ki! Şuana kadar hiçbir kadın ilgimi çekmemişti.

Ama Nehir hoşuna gidiyor değil mi?

Aklıma gelen şeyle hızlıca yattığım yerden doğruldum ve telefonumu elime aldım.

Yapıp yapmamak arasında gidip geliyordum ama yapmam gerekiyordu. Nehir için yapmam gerekiyordu. Duygularıma karşılık alamayacağım kesindi. Hem kendimi üzecektim hem de Nehir'i. Daha yeniyken bitirmem ikimiz içinde daha iyi olurdu.

Whatsapp'a girip Arda'ya mesaj attım.

Eğer teklifin hâlâ geçerliyse kabul ediyorum Arda. Seninle sevgili olurum.

Gönder tuşuna basıp beklemeye başladım. Hem burada Arda'yı kullanmış olmuyordum. Sonuçta onu sevmediğimi biliyordu. Bilmesine rağmen peşimi bırakmak istemiyordu da. Belki Nehir'e beslediğim bu duygulardan da kurtulurdum Arda sayesinde.

Deniz sen ciddi misin?
Tabii ki hâlâ geçerli teklifim.
Yani şimdi biz sevgili miyiz?
Oha oha oha
Elim ayağım titredi.
Peki,müsaitsen buluşalım mı?
Yüzyüze de konuşalım.

Telefonumun art arda titremesiyle Nehir mesaj attı sanıp heyecanlanmıştım ama..

Tamam yarım saat sonra **** kafede buluşalım. Sana da uyarsa.

Hadi bakalım,yaptık bi bokluk.

Virtual Love |Texting| GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin