“Granger!”
Hermione gözlerini devirmemek için kendini tutarken sarışın oğlan dibinde bitmiştir bile.
“Şşşt! Bay Malfoy lütfen!” diye inleyen Madam Pince’e aldırmazken gözleri alev gibi fısıldar.
“Baloya Krum ile mi gideceksin?” Hermione raflara bakmaya devam ederken başını sallar. Oğlan onu izlerken mırıldanır.
“Neden seni seçmiş?” Kız ona bir bakış atarken omzunu silker.
“Kız olduğum için belki de Malfoy. Seni seçmesini mi istiyordun?” Oğlan sorudaki alaya hahalarken kız bir kitap alıp arkasındaki masaya oturur.
“Sen neden kabul ettin? Weasley yeterince hızlı değil miydi?” Kız kaşlarını çatarken ona bakar.
“Ne bu öfke? Sen mi beni davet edecektin?” Malfoy gözlerini kısarak ona doğru eğilir.
“İntihar etmek istersem belki… Sadece.. Krum açılış grubunda ve yanındaki kızın sen olması Hogwarts’ın adını düşürür. Daha ayakta durmayı beceremiyorsun.” Kız sinirle kızarırken mırıldanır.
“Baloda görüşürüz Malfoy. Kırmızıya uyan bir şeyler giyip gel.” Akşam baloda herkesin dudağını ısırtan dans devam ederken Malfoy sinirle çiftlere bakıyordur. Gözleri Hermione’nin gözlerini yakaladığında kız gülerek göz kırpar. Malfoy gözlerini devirerek yanındaki kıza döner…
----------
“Siyah..hım olabilir.” Malfoy kaşlarını çatıp büyük balkonda arkasını dönünce gülerek kendisine bakan kızı görür.
“Beynine Krum’un parfümü yerine taze hava gidince kiminle ne hakkında konuşacağını mı karıştırdın Granger?” Hermione gülerek balkon demirlerine dayanır.
“Kırmızıya uygun giyinmişsin. Yakışmış…” Oğlan gözlerini devirirken kız havayı içine çeker.
“Ah, bu parfümden daha güzel. Boğuluyorum sanmıştım.”
“Senin ki duymasın.”Hermione gözlerini kapatmış huzurla havanın yüzünü yalamasına izin verirken omuzlarını silker.
“Umurunda olacağını sanmıyorum. Çok duymasını istiyorsan içeride bir kızla öpüşüyordu, git söyle.”Oğlan ona bir bakış atıp sırıtır.
“Senin sevdiğin herkesi kıskandığını sanıyordum.”
“Öyle.”
“Buradan ne sonuca varmam gerekiyor?”
“Onu daha tanımıyorum.” Malfoy keyifle demirlere dayanıp içerideki ortama bakar.
“Kendini sana tanıtmaya çalışıyor gibi.. sanırım bir de Pansy’ye.” Hermione neeleyerek gözlerini açar ve Victor’un öpüştüğü kıza bakınca şaşkınca inler.
“Malfoy ben..lanet olası! Ben de onu isteyen, hayranlarından biri sanmıştım!” Malfoy gülerek ona döner.
“Pansy onu isteyen hayranlarından biri zaten Granger.”
“Ama o senin sevgilin! Ne kadar rahatsın?!” Malfoy ciddileşerek balodakilerin dansına bakarken mırıldanır.
“Ben hiç öyle bir şey dedim mi?” Hermione düşünürken gerçekten oğlan hiç dememiştir ama çevredekilerin söyledikleri hep- “Çevredekilerin söylemeleri çok normal her zaman birlikte görünüyoruz. Ama,” kıza bir bakış atar. “hiç seninle adım çıkmadı değil mi?”