Setelah dua minggu di hospital Y/N dibenarkan balik.
//Disekolah//
"Akhirnya kau dah sembuh."Kata jennie
"Amboi Jen mengedik kau ehh dgn bini aku."kata joshua "Ehmmm."bls jennie sambil menjeling Joshua.Y/N hanya ketawa kecil. "Sorry... Jen kau blh tk tlng jaga bini aku sat aku nk pi toilet jap."sambung Joshua."Okay no problem."bls Jennie. Joshua tersenyum lalu ke tandas.Seketika di perjalanan ke Tandas tiba ii.....*gedebuk*
Ada seorang namja telah menolak Joshua jatuh ke lantai.Kemudian Joshua bangun dan memusingkan badannya lalu melihat siapakah geranan namja yang tolaknya tadi.Alangkah terkejut itu adalah......
KIM TAEHYUNG!!!!
"OI ASAL KAU TOLAK AKU!"Jerit Joshua."Asal aku tolak kau,euh...suka hati aku lah...."balas Taehyung lalu pergi dari situ.'Cis..bertuah punya Ank Kim.'kata Joshua dlm hati dgn hati yang sdg panas membara.
//Time Skip//
(Pada Hari Graduasi Sekolah)
Jennie Pov
Majlis graduasi hari ni berlancar dgn baik...tetapi aku tak nampak kelibat Y/N selepas pemberian sijil graduasi tadi sementara itu aku melihat Joshua sedang menelefon seseorang dgn riaksi muka yang sgt cemas lalu aku pergi ke arahnya "Josh,kau telpon sapa tu?"tanyaku "Aku tgh telpon Y/N ni,tadi lepas ambil sijil dia kata nk pi tandas dan dia suruh aku tunggu sini dan dia akan telpon aku klau ada benda yang terjadi dkt dia...."bls Joshua dgn panjang lebar. "Josh...aku rasa ada sesuatu yang tk kena dgn si haeyoung tu...mcm ada org ganggu dia."kataku. Aku hanya melihat joshua yg sdg cemas tu dlm keadaan yg tk sedap hati lalu aku,jimin dan joshua pergi mencari Y/N tiba ii telefon joshua berbunyi nama yang dipaparkan di screen Telefon joshua sgt melegakan kami bertiga iaitu Y/N. Joshua pun menjawap panggilan itu dan alangkah terkejutnya yang menelefon itu bknlah Y/N tetapi taehyung. "Klau kau nk Y/N selamat kau kena terima syarat ini."Kata taehyung "Syarat apa?"tanya joshua "Kau boleh ambil semula bini kau ni tapi selama sebulan sahaja engkau boleh menjaganya dan selepas itu kau perlu ceraikan dia dan serahkan dia kepada aku,aku bagi masa dkt kau dlm masa 24jam utk membuat keputusan dan aku akan menelefon kau selepas masa kau habis."kata taehyung dgn panjang lebar. Kami bertiga terkejut dgn apa yang dikata oleh taehyung itu.
End PovTbc....
YOU ARE READING
My Crush is my husband
RandomJoshua Hong x Readers Start: 03/07/2019 End: 31/07/2019