#9

192 11 2
                                    

Author Pov
Joshua,jimin dan jennie sdg berbincang cara untuk menyelamat Y/N kemudian Joshua telah mendapat satu idea. "Korang apa kata klau kau ajak member bts yg lain ?"tanya joshua"Boleh jgk mcm tu.."bls jimin.

(Maaf ye kpd semua readers army sbb author terpaksa guna enam members shj)

Keesokkan harinya rancangan cara untuk menyelamatkan haeyoung dijalankan

/Di tempat kejadian/
"Nah,mknlah."kata taehyung "takpalah aku tak lapar."jwb Y/N "mknlh...kau tk mkn dari semalam tau..."bls taehyung "yela yela.."kata haeyoung dgn nada suara yang sedikit marah.

*Tok tok tok*

Kedengaran seseorang yang mengetuk pintu bilik yang merupakan tempat dimana taehyung selalu lepak selepas waktu persekolahan lau taehyung membuka pintu bilik itu dan tiada siapa diluar apabila dia menutup pintu memusingkan bdnnya dia melihat membernya sendiri iaitu suga,rm,jin,jungkook,jhope dan jimin. "Weh mcm mn hmpa blh masuk?"tanya taehyung "ikot tingkaplah banggang oi.."bls Suga "Oh sorry....."kata taehyung

(Sebenarnya si taehyung ni dia tk akan focus ttg akan plan dia klau membernya yang lain ada sama tempat dgnnya.)

"So..jom kita pi mkn."kata jin "Jom,lagi pon aku dah lapar skrg ni."bls taehyung. RM membuat simbol 'okay' dibelakang badannya utk memberikan isyarat untuk SVT beriaksi. Sebenarnya taehyung tidak tahu yang polis sdg menunggunya di luar bangunan itu. Selepas mereka keluar Joshua dan beberapa member SVT yang lain bantu Y/N utk keluar dari bangunan tersebut. Sementara Taehyung sdg bergembira lalu tgnnya diambil dari blkg lalu disilangkan seperti huruf 'X' dan digarikan. "Encik,Encik kena ikut kami ke balai."Kata Encik Lee a.k.a ketua polis "Knp plk!?"soal Taehyung dgn nada yang marah dan tinggi "Kerana encik telah menculik isteri daripada ank Tuan Hong."bls Encik Lee. Kemudiannya Taehyung telah dibawa masuk ke balai polis dan dimasukkan didalam jail selama 5 tahun. "Oppa..."kata Y/N "Nae jagiya~"kata Y/N "Saranghae oppa"kata Y/N sambil memeluk joshua lalu Joshua membalas pelukkan Y/N dan berbisik di telinga Y/N "Nado jagiya~."

/Seminggu kemudian/

"Tahniah Jennie,kau skrg dh jadi bini jimin buat selamanya."kata Y/N "Betul tu"sampuk Joshua sambil menggempak Y/N dari blkg "Opocot mak kau hijau." Melatah Y/N. Joshua,Jimin dan Jennie hanya ketawa dgn gelagat haeyoung itu.

//5 tahun kemudian//
"Eomma..appa..bangun...."kata Wooseong "Eh wooseong dah bgn rupanya."kata Joshua "mmglah wooseong tak sabar nk jumpa aunty jennie dan uncle jimin...."bls wooseong "Jom wooseong eomma tolong mandikan kamu."kata Y/N. Wooseong hanya menggangukkan kepalanya. Joshua,Y/N dan wooseong hidup dgn aman dan bahagia buat selama - lamanya.

THE END..........

Sorrylah sbb ending tk beberapa best sgt. Author harap semua readers suka dgn cerita author ni

My Crush is my husbandWhere stories live. Discover now