" Ne ? " Aiden anlam verememiş bir şekilde sordu .
" Kokunu diyorum özlemişim . "" Senin cidden çok uykun var gibi . Ya da ben uyurken bir şey içtin . "
" Hayır, ben sadece ... Saçmalıyordum . "
" Onu farkettim . Şimdi bana sarılmayı kes . Rahatsız oluyorum . "
Alex kolunu çekti ve arkası ona dönük bir şekilde uyudu .
Saat 8 : 30
Alex ' in gözleri yavaşça kıpırdandı .
Gözlerini açmaya çalışırken üstüne ne ara yorgan örttüğünü ve yorganın ne ara bu kadar ağır olduğunu düşünmeye kalmadan gözlerini elleriyle ovarak açtı . Ve Aiden ' ı gördüğünde refleksen onu itti ve Aiden koltuktan düştü . Poposunu ovarak gözleri kısık bir şekilde yavaşça kalkıp Alex ' e baktı . Alex istemsizce kıpırdanmaya başladı . Aiden aniden gözlerini açıp saate dikkatlice baktı .
Küçük bir küfür savurup Alex ' e hemen hazırlanmasını söyledi ." Ben biraz daha uyumak istiyorum . " dedi .
Aiden , saate sertçe parmağıyla vurarak ona gösterdi .
" Gitmek istemiyorum . ""üf ne bok yersen ye , benim için sorun değil ama sen de evimden gideceksin . Sana güvenmiyorum . "
" Eskiden böyle demiyordun ama . "
" Sen cidden şizofren falan mısın ? Ne saçmalıyorsun? ! "
Alex umursamazca omuz silkti
Aiden " Seninle uğraşamayacağım . Okula geliyor musun yoksa evimden mi gidiyorsun ? "" Tabii ki de okula geliyorum ama şunu bil okula isteyerek gelmiyorum."
" Hadi o zaman yataktan ayrıl da hazırlan beş dakika sonra kapıda olmazsan sensiz giderim . "
Saat 9 : 10
Aiden sınıfın kapısını üç kez yavaşça tıktıkladı , ve içeriye girdiler .
Aiden " Özür dileriz hocam . "" Yerinize geçin , bir daha olmasın "
Kafalarını önlerine eğerek sıralarına geçtiler .
Alex " Fazla kızmadı şanslı günümüzdeyiz . "" Kızadabilirdi ama , daha erken hazırlanamadın değil mi ? "
" Mızmızlanma , kızmadı işte . Ama benim karnım acıktı . "
" Tenefüste gideriz kantine , neyse şimdi derse odaklanalım . "
" Hı hı , ders bittiğinde uyandırırsın . "
" Of , tamam . "
Zil çaldığında Aiden Alex ' i dürterek
" Hadi Alex uyan . " dedi
Alex irkilerek kafasını masadan ayırdı ve göz ucuyla ona bakarak sordu
" Ders bitti mi ? "
Aiden ona " Şaka mı yapıyorsun ? " der gibi baktı ve " Hadi gidelim " dedi.
Kantine girdiklerinde Aiden Alex ' e dönüp "Tost alacağım ister misin ? "
diye sordu . Alex " Tabii ki de isterim kurt gibi açım, ne olursa yerim . "
Aiden elinde iki tane tostla Alex ' in yanına oturur ve yemeye başladılar .
Aiden Alex ' e garip garip baktı . Alex " Ne var ? Sadece biraz hızlı yiyiyorum . " dedi.
Aiden gözlerini açarak " Hızlı mı ? Ayı gibi yiyorsun . " dedi
İkisi tostlarını bitirdiği sırada ders zili çaldı ve sınıfa girdiler .
Aiden " Ders matematik . "" Ne ? Ah zihnimi okudun değil mi ? "
" Evet , yani biraz "
" Harika matematik dersinden nefret ederim . "
" Ben de . "
Alex Aiden ' a " Biliyorum " der gibi baktı ve öğretmen içeriye girdi .Saat 15 : 30
Aiden Alex ' e " Bir şey söyle . " der gibi baktı .
Alex " Sonunda bitti şu lanet okul . "
dedi .
Bir süre ikisi de hiçbir şey söylemeden yürüdüler . Sonrasında Alex Aiden ' a göz ucuyla bakarak " Benim karnım acıktı . " dedi . Aiden' da ona katıldı . Ve bir markete girdiler . Aiden makarnaların olduğu rafa yönelerek iki tane makarna aldı .
Alex ise hazır yaprak sarması ve hazır mantı aldı . Aiden Alex ' e bakarak
" içecek ister misin ? " dedi . Alex ise sadece kafasını sallamak ile yetindi ve buzdolabına yönelip iki kutu kola aldı . İkisi de kasaya doğru ilerledi ve aldıklarını paketlere yerleştirmeye başladılar .
Eve vardıklarında saat 16.00ydı ve hemen yemekleri hazırlamak için mutfağa yöneldiler . Alex sofrayı kurarken Aiden ise makarnaları yapıyordu . Bir süre sonra ikisi de yemeğini bitirip salona geçtiler .