Jungkook'un ağzından
Harika!Mükemmel bacakları katlettim!Neden Jungkook neden?
Doktor bana onun erkek arkadaşı olarak Roseye bakmamı söylediğinde şok oldum.Gruplarımızın önünde onunla ilgilenirsem biraz yanlış anlamayacaklar mı?
"Şimdi gidebilirsiniz.Geçmiş olsun"
Sonunda doktor bizi gönderiyor.."Teşekkürler.Görüşürüz"
Roseyi kucağıma aldım ve çıkışa doğru ilerledim."Kurabiye beni yere bırak.Yürüyebileceğimden eminim"
"Olmaz Jagi"
"Ahh peki"
Yüzünü göğsüme gömdü ve uyumaya başladıYanımızda araba yoktu onu eve kadar taşımam gerekti ama bunu yapabilirim çünkü ben maknaeyim..
Ama yarından sonra onunla görüşemeyecek olduğum için çok üzgünüm.Çünkü yarın Parise gidiyoruz..
"Hey rose..Uyuduğunu biliyorum.Umarım beni duyuyorsundur"
Derin bir nefes aldım.."Öpücük çok hoşuma gitti gerçekten..Ama yarından sonra görüşemeyeceğiz..Parise gidiyoruz Rosie..Her neyse gerçekten üzgün olduğumu bilmeni isterim..Keşke yanında kalıp sana destek olabilsem..Ve ben seni s-seviyorum.."
Blackpinkin yurduna vardık.Kapıyı çaldım..
"Rose!Nere.."
"Jungkook!!"
"Merhaba Lisa.Biz bisiklet sürmeye gitmiştik ama rose yaralandı..Şu anda uyuyor.Yani içeri girebilir miyim?"
"Ay tabiki"
Lisa kapıyı açtı ve içeri girmeme müsaade ettiOnu uyandırmamak için salondaki koltuğa naifçe yatırdım..
"Lisa bundan bir damla damlatman gerekiyor yaraya.Doktor söyledi.Her gün pansuman yapın.Bi de uyanınca ona kaza için üzgün olduğumu söyle.Hoşçakal"
Eğildim ve yurttan çıktım..
(Eğildim derken selam verirken eğiliyorlar ya o)
Rose'nin ağzından
Lisa kapıyı kapatır kapatmaz çığlık atmaya başladı..Tabi ki uyandım🤦🏻♀️
"Lalisaaa Jungkook itiraf etti"
"Neee?Neyi?"
"Yani biz yurda dönerken.Ben gözümü kapattım dinlenmek için uyuduğumu sandı ve bunları söyledi."
Flasback~
"Öpücük çok hoşuma gitti gerçekten..Ama yarından sonra görüşemeyeceğiz..Parise gidiyoruz Rosie..Her neyse gerçekten üzgün olduğumu bilmeni isterim..Keşke yanında kalıp sana destek olabilsem..Ve ben seni s-seviyorum.."
Flasback sonu~
"N-ne?Cidden öyle mi söyledi??"
"Ve biz de parise gidiyoruuz"
"Bi sorum var"
"Tabi"
"Öpücük derken ne demek istedi?"
"Oh!Fangirller peşindeydi..Ben de onu kurtarmak için yani şey anlarsın ya"
"Uh daebak!!"
------
Her iki bölüm 100 okumayı geçmeden atmam demiştim ama her zamanki ben işte yine dayanamadım🤦🏻♀️😂Neyse iyi okumalar love youu❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Eiffel For You]•RoseKook•
Fanfic"Kız arkadaşım olur musun?" "Evet" "PARK CHAEYOUNG SARANGHAEYO!" Jungkook bağırdı ve Rose'nin narin-yumuşak dudaklarını öptü.. •🐰🐿