'Cemreee ' diye haykırdı öykü.Zaten hazır pozisyonda bekliyordum smaçı bastım ve sayı bizimm.üstüme atladılar ve OOOOOO HEYYYY diye bağırdık.daha 1. Set yeni bitmişti.
'Sakin ol öykü başarıcaz eğer 2. Seti alırsak maç bizim."
'Uff biliyorum cemre ama çok heyecanlıyım anla işte bu maç bizim için çok önmli"
"Yaa sikicemm haa sabahtan beri ayy cemre önemli bu maç servis atarken tam yandan at bıktım stres yaptırma kızım"
"Uff abarttım sanırım kap-"
O sözünü bitiremeden yanımıza zeynep geldi.
"2 dk içinde mola bitiyor"
"Ben pasöre geçicem"
"Kaptan ne derse o " dedi öykü gülerek
"Hadi melisi bulda sahaya dönelim"
"Ahhh dizim hayvan napıyosun ya ben voleybolcuyum" bağırışlar yan soyunma odasından geliyordu.koştum hemen kapıyı çalmadan zönk diye daldım içeri ee tabi sülalem raad benim çünkü bi baktım yerde elif kıvranıyo yanındada ayakta duran karşı takımın smaçörü ceyda.bi an mal gibi kalsamda ipuçlarını toparlyarak olayı anladım hemen elifin yanına gittim.
"İyi misin elif"
"Kaptan diZim çok acıyo "dedi kıvranarak.hışımla ayağı kalktım ve ceydayı ittirdim soyunma odasının duvarına çarptı ani bir şok yaşasada konuşmama fırsat vermeden
"Artık en iyi oyuncularından birini kaybettin kaptan bu maçı yenebilecekmisin? Emin değilim"ceyda alaycı bi tavırla kaptan kelimesine vurgu yaparak yanımdan geçip gitti.
2. SET
Elifin dizi hafif incinmiş ama birkaç gün üstüne basmaması gerekiyo.bunları düşünürken kafama gelen topla irkildim kendimi yere yapışmış buldum.akif hoca bağırdı"2. Set 3e 1 " o an ayıldım.karşımda filenin karşısında piç smayl yapan bir adet ceyda vardı.smaçı bastı tabi beni kafa iptal.şimdi ben bi atçam olmayan hücrelerinden 1000 hücre eksilcek iyice özürlü olcak onun için rilax oluyom sakin.(ingilizcem pörfekttir bu arada)
Servis sırası onlarda servisi yoladıkları gibi pasöre attım 3 pası bitirdiğimizde smaçı bastım ve güm
"25 e 14"
Trübünlerde alkış sesleri bütün takım arkadaşlarım üstüme atlaması "kaptan helal olsun şampiyonluk bizim kolejeee"
Ağlıyordum ne diyeceğimi bilemiyordum pazartesi okula gidince duyacağım övgüler geliyordu aklıma ve ağlıyordum.
Soyunma odasına giderken ceydayı durdurdum ve
"Voleybol bir takım oyunudur.beynini kullanırsın ve güvenirsin.voleybol oynamk için önünde 2 engel var önce güvenmen gerekir sonrada düşünmek için bir beyin"
"S-s-sen ıhhhhh bu sadece bu maç için geçerli şeytan".........
Merhaba bu ilk hikayem ve voteye ihtiyacım var yeni bölüm istiyorsanız belirtin lütfen eleştirilere açığım ama kırıcı olmayın lütfen multiyi koyabildim mi emin değilim ama eğer koyabilmişsem multide cemre var cemre voleybol düşkünü liseye giden genç bir kız
Ve birçok şey yaşayacak hikayede....