Allahım yine bu çocuk .
Marley i çektim ve ona kızdım.çocuğa dönüp
"Ya bilerekmi yapıyosun evimin önünden geçiyosun?"
"Anlatıcaktım ama dinlemedin ufaklık ben burada oturuyorum"dedi ve uzaktaki bir evi gösterdi.ağzım açık kaldı ve hemen eve girdim kahvaltı etmeden ki annem çok kızdı servisi beklemek için dışarı çıktım.nolurdu sanki araba alsalardı.evimiz saray yavrusu ama araba yok.babam kendine alıyo tabii.
"Bippppppp bippppp"sesiyle irkildim bir kaç adım geriledim ve önüme siyah bir porsche yanaştı camı açıldı ve içinden o çocuk cıktı.
"Önüne baksan iyi olur ."dedi ve camı kapatıp gaza bastı.sonra servis geldi ve okula gittim.serviste herkes tebrik etti.
Okula varınca servisten indim ve iphonumu kapattım derste çalmasını istemiyorum.okula girdim ve tebrik yağmuruna tutuldum.o sırada eski ve belalı sevgilim geldi.
Bu çocuk bitürlü peşimi bırakmadı.bitti diyorum anlamıyo ama bunaralar azıcık değişti eskisi kadar abartmıyo.
"Cemre tebrikler"
"Teşekkürler"
"Müzik hocası seni çağırdı önmli dedi"
"Tamam bakarım"
Tam yanından geçecekken kolumu tuttu ona şaşkın bakışlar yolladım.
"Bi süpriz daha var görünce şok olacaksın "dedi ve uzaklaştı.
Ne süpriziydi bu?sınıfa çıktım.
Öykünün yanına geçtim.
"Selam "
"Selam"
"Haberi duydun mu"
"Ne haberi"
"Owww o zaman kendin görmeni tercih ederim cemre"
Meraktan ölüyordum ama hoca içeri girdi.
TENEFFUS
Hemn dışarı çıktık spor salonuna gidicektim hoca çağırdı.öykü yanımda türüyordu okul formamın üstüne pembe bir kazak giymiştim bu beni terletti.okulun arka tarafına doğru ilerliyorduk.sonra kafama bir top geldi.ıhh voleybol topundan daha sertti.hey basket topuydu yerde popomun üstünde yatıyordum.biri yanıma geldi ve dediki
"Pardon takımımızın çalışmaya ihtiyacı var"
Başımı kaldırdım ve gördüğüm kişiyle şoka uğradım.bu oydu .
"Ne takımı be okulun takımı biziz"
"Basketbol takımıyız biz ben selim hiç duymadınmı bölgede dercelerim var."
"Sen- sen o sun köpekli öküz"
"Ufaklık ayağını denk al ben çok iyi bir oyuncuyum"
"Heyy durun siz tanışıyor musunuz?"diye sordu öykü"sen gir soyunma odasına ben geliyorum"dedim tamam dedi ve gitti.
"Sen iyi bir oyuncuysan bende şampiyon bi takımın kaptanıyım."
"Madem kaptansın bi basket at "dedi ve topu bana fırlattı
Tuttum ve ona geri attım sen bana pas at bende vurayım dedim.
Topu aldı ve gitti bana topu fırlattı fırlattığı gibi smaçı yapıştırdım.tam suratının ortasına.yerde yatıyordu.onun yanına gittim ve eğildim işaret parmağımla onu göstererek konuştum
"Ayağını den al ben kaptanım bidahakine bu kadar yavaş davranmayabilirim.....