P- Prezenter Y-Yuri V-Victor Yu-Yurio
P: Witam państwa! Tych na trybunach i tych przed telewizorem. Nadszedł czas na kolejny Finał Grand Prix! Nasi finaliści to:
Yuri Katsuki
Jurio Plisetsky
Otabek Altin
Jean-Jacques Leroy
Phichit Chulanot
W tym roku wystąpią tylko pięć gwiazd, ponieważ Cris dzień przed finałem złamał nogę i niestety nie może wystąpić.
Pov. Yuri
Ale stres, to jest moje trzeci finał. Jeden skończył się porażką, bo zdobyłem szóste miejsce. Mój drugi finał już z nowym trenerem, kochanym Viktorem, zdobyłem drugie miejsce. W tedy też oświadczyłem się jemu a, ślub miał byś kiedy zajmę pierwsze miejsce. Od tamtego czasu Vicia wyprowadził się do mnie. Teraz czeka mnie trzeci finał, nie mogę zawieść Nikiforova.
Muszę go teraz znaleźć, idę na lód zaraz po występie Yurio.
P: Zaczynamy występem Jurio Plisetskiego.
No super już zaczyna mam mało czasu. Gdzie on może być? Sprawdziłem na górze, zabczyłem platynowo włosego mężczyznę który opierał się o barierki i szeptał coś. Podeszłem bliżej.\
V: Yuri jest na drugim miejscu w najlepszych zawodnikach ze wszystkich, Yurio wszystkich prześcigną.- mówił coś siebie.- Występ Yurio jest bardzo dobry, Yuri poradzi sobie ale czy na tyl-
Y: Co?!- przerwałem mu.-Nie wierzysz we mnie...-obrócił się do mnie.
V: Oczywiście że wierzę, nie mów tak. Tylko tak do siebie gadałem..-uśmiechną się do mnie zawstydzony.
Y: Pokarze Ci że, potrafię wygrać. I to bez ciebie! I wtedy weźniemy ślub!-uciekłem jak najszybciej.
Pov. Victor
Weźniemy ślub?! On...chce...ze mną...wziąć ślub. Złapałem się za płaszcz i zgniotłem materiał w swojej pięści. Upadłem na kolana było mi dość słabo.
P: Za pięć minut rozpocznie się występ Yuri Katsuki.
Za pięć minut?! Ogarnełem się i pobiegłem na dół, szukałem Yuri wszędzie znalazłem go przy wejściu na lodowisko. Podszedłem do niego i zaczełem...
V: Yuri?- obrucił się- Przepraszam, wierze w ciebie z całego serce, i mam pytanie?- spojrzał pytająco.- Yuri Katsuki, najwspanialszy łyżwiarzu figurowy na świecie i mój chłopaku...czy ze względu na wynik i -
P: Zapraszamy Yuri na lód!
Spojrzał na mnie, i odszedł wchodząc na lód.
Narrator:
Yurio zaczyna układ. Wszyscy na widowni z zachwytem patrzyli na tancerza. Sam Victor był w wielkim szoku. Bez żadnej pomyłki, błędu, nawet się nie przewrócił jego występ był bez błędny. Fanki i nie tylko zaczęły rzucać pluszakami i kwiatami której londowały na lodzie. Yuri zebrał niektóre z nich i wyszedł z lodu. Tam już czekał na niego Viktor...
= Po wszystkich, występach czas na wyniki=
P: Uwaga! Są już wyniki. Zaczynam od trzeciego miejsca, a zajmuje go.....Otabek Altin, Gratulujemy!
Wszyscy zaczeli bić brawo. Otabek ustawił się na podium. Dziewczęta podeszli do niego i wręczając mu brązowy medal, wianek i bukiet kwiatów.
P: Drugi miejsce...Jurio Plisetski!
Yu: CO?! DRUIE?!
Wkurzony ustawił się na podium i dostało to samo co poprzednik tylko że, srebny medal.
Pov. Viktor
Czyli Yuri pierwsze albo w ogóle.
V: Jestem z ciebie dumny, nawet jeśli to nie ty masz pierwsze miejsce.
P: Pierwsze miejsce Yuri Katsuki!!
Przytuliłem go jak tylko usłyszałem jego imię. On odwzajemnił gest, i ustawił się na podium. Miałem łzy w oczach, tak jak on. Kto by pomyślał że Katsuki który dwa lata temu zajoł ostanie miejsce w finale, teraz ma pierwsze.
Yu: Wieprz!!!Pierwsze miejsce?!!
Dziennikarze atakowali zwycięstów pytaniami. Yuri zgodził się na jeden wywiad znanej mu telewizji. Usiedli sobie spokojnie gdzieś w zaciszu.
Dziennikarz: Yuri, gratulacje pierwszego miejsca. Jak się z tym czujesz. To dla ciebie wielki przeskok w karierze, ponieważ dwa lata temu zajełeś ostatnie miejsce.
Y: Tak, to dla mnie wilki postęp. A jak się z tym czuje? Bardzo dobrze ale, w połowie to sukces Victora. On mnie nauczył jak dokładnie wykonywać figury, i zrobił cały układ. Dziękuje mu za to z całego serca.
Dziennikarz: To wspaniałe że Viktor jest dalej twoim trenerem. Czy wasze relacje są naprawdę bliskie, co nie?
V: Oczywiście że tak...Yuri mogę dokończyć to co zaczełem?-wciełem się.
Y: Ale teraz? Jesteśmy na żywo!_-wziełem go za raczki, a Yuri wstał.
V: Yuri Katsuki, najwspanialszy łyżwiarzu figurowy na świecie i mój chłopaku...
Dziennikarz: Nagrywasz to?
V: Z to co mówiłem w tamtym roku...zajełeś pierwsze miejsce czy ze chcesz za mnie wyjść?
Y: V-Victor...oszywiście że tak!-rzucił mi się n szyję i pocałował.
Wiem jest krótkie ale można zrobić kolejna część. Piszcie w komentarzach czy chcecie.
Dzięki za przeczytania. Jak wam się podobało?Przepraszam za błędy.
( 24.07.19.r, godz. 10.02
701 słów)
CZYTASZ
One shot (Animce różnej maści)
RomanceCo tu pisać... Bedę pisać tu One shoty z Anime i Mang (i nie tylko bedzą też inne, ale szczególnie z Anime).Ostrzegam One Shoty Y A O I. Więc nie lubi nie czytaj!!! A teraz nie tylko. Będą też normalnie shipy (czyli girl×boy) Pjawią się mędzy innymi...