Jennie szemszöge:
Miközben az előttem lévő gyönyörű lányt bámultam, elgondolkoztam hogy miért is estem bele.
Öt perce megkérdezte a világ legidiótább kérdését, amitől legszívesebben megpofoztam volna.
- Jennie, még mindig nem válaszoltál. - mondta Lisa.
- Éppen próbálom magamat visszatartani hogy megüsselek. - válaszoltam neki komolyan. Elnevette magát, majd pimasz mosolyra húzta száját, tudva, hogy mit tesz ezzel. Rendben, játszhatjuk ezt a játékot ketten. Előrébb hajoltam az asztalnál, közel hozzá, majd tekintetemet az ajkaira szegeztem. - Nem akarsz elmenni inkább valahova máshova? -suttogtam neki. Kicsit összeráncoltam a szemöldökömet, mikor láttam hogy mély levegőt vesz, és arca felderűl.
- De! Menjünk. - ugrott fel szinte a helyéről. Elnevettem magam, majd gyengéden az ölembe húztam.
- Csak vicceltem.
- Gonosz vagy! Teljesen izgatott lettem. - bigyesztette le ajkát a vörös hajú. gyengéden elmosolyodtam, majd arcomat a nyakába hajtottam. feelemeltem a fejemet, majd aprót csókoltam a fülébe, és elégedetten figyeltem, mikor egy apró nyögés hagyta el a száját.
- Csábítasz engem... - súgta lisa.
- Ez volt a célom... - flörtöltem vele szégyentelenül. A kedvem is megváltozott, nem tudom miért. Lehet hogy a lány miatt, aki előbb beszélgetni próbált Lisával, nagyon idegesitő volt. De nagyon örülök, hogy miután sokszor elutasítottam őt, nem adta fel, és tovább üzent nekem. - Menjünk haza. - ajánlottam fel. - És csak azért hogy beszélgessünk. Semmi más. - adtam hozzá.
---Jennie&Lisa---
Love.Lisa.: Jennie
Love.Lisa.: Bébi
Love.Lisa.: Hercegnő
Love.Lisa.: Szerelmem
xxJen: Itt vagyok a melletted lévő szobában.
Love.Lisa.: Gyere visszaaa
xxJen: Azt kérted hogy hozzak vizet neked.
Love.Lisa: Oh, tényleg. Siess vissza.
xxJen: Esküszöm hogy megverlek.
Lisa tele volt energiával, és szüksége volt barátnője figyelmére. Ezért is kapcsolta ki a telefonját, majd vett egy nagy levegőt, majd...
- JENNIEEEE! - kiáltott fel. - Bébi! - folytatta tovább. Egy perccel később Jennie az ajtó előtt állt egy ijesztő képpel az arcán. Lisa hazudna, ha azt mondta volna, hogy nem félt tőle. - Szia. - suttogta.
- Balkézre itt van egy halom magazin, mondj egy okot arra, hogy ne dobjam őket rád. - nézett fenyítően a barna hajú nő.
- Uhh... mert... - nézett körbe Lisa, majd közelebb ment Jenniehez, próbálva elkerülni a magazinokat. A lány elé állt, és közelebb hajolt hozzá, egy édes csókot lehelve ajkára. - mert ezt csak én tehetem meg.
- Egy időre biztonságban vagy.
Minden tökéletes volt közöttük, voltak közöttük kínos pillanatok, de együtt letudták győzni. Lisa pedig adott teret társának, hogy tudjon pihenni, Lisa pedig eltudta ezt fogadni.
Milyen ironikus, teljesen különböztek egymástól, de ez tett mindent könyebbé.
—&—
A/N; Sajnálom hogy ilyen sokáig tartott mire elhoztam ezt a részt. Ezen kívül már csak hét rész van hátra. És ha befejeztem, utána publikálok majd egy saját gyártmányú JenLisa könyvet, kb. 50 részesre tervezem.
Ha még van valaki aki olvassa a könyvet, vagy érdekelné a folytatás, kérem jelezzétek, és mégegyszer sajnálom mégegyszer, szeretlek titeket🥺❤️
ESTÁS LEYENDO
WEIRDO. ❪JENLISA❫
Fanfic❝Sok lány heteró addig, míg meg nem látnak engem.❝ (C) - @prettypansexual eredeti könyv -prettypansexual fordítás - MegumiKiyoko megumikiyoko, 2018 április