"5 farklı insan 5 farklı hayat.."
Sevdiğiniz insanı kaybetmek nedir bilirmisiniz?
Çok acı verir. Yavaş yavaş uzaklaşırsınız . Sonra bir bakmışsınız ufacık anlaşmazlıklar kocaman kavgalara dönüşmüş. Ve herşeyden çok sevdiğiniz insan hayatınızdan çıkıp gitmiştir. Artık o bir yabancıdır.Bir elimde peçete diğer elimde büyük boy pizzanın 6. Dilimiyle oturmuş salya sümük ağlarken Mert domuzuna sövüyorum.
-Hayır yani gayette çekici sexi ve güzel bir kadınım asıl ben seni terkediyorum. Pis domuz. Umarım pipin kesilirde soyun çogalmaz amiin.
Zilin sesi usulca kulağıma gelirken hayattan bezmiş ve zavallı bir halde kapıyı açmaya gidiyorum.- Kızım kaç saattir çalıyorum şu zili vallahi öldün sandım hiç arayıp sormuyorsunda pizzamı yiyorsun öküz gibi olmuşsun bu ne hal ? Kaç kilo aldın sen öyle? Bu evin pisliği ne öff ne kokutmuşsun kızım yaa aa sen ağlıyorsun
- Nazlı şuan seni hiç çekemem lütfen izin verirmisin sabah depresyonuma devam edeyim?
- Noldu kuzuma benim kim ne yaptı anlat hadi.
- Mertle ayrıldık- Kıyamam be güzelim amaan o öküz için ağlayacak değilsin ya hemen üstünü değistir alisverise cikalim hem seni kuzenim Emreylede tanıştırırım ha ne dersin?
-Bilemedimki simdi yakışıklımı bari?
-Hemde ne yakışıklı.-10 dakikaya hazır olurum ben.
-Tamamdır.
Farkettimki dolabım fazlasıyla dolu olduğu halde giyecek hiçbirşeyim yok öylesine birşeyler bulup giydim ve çıktık.Mekana geldiğimizde Emre bizi karşıladı çok samimi ve tatlı biriydi ama ben Merti nasıl unutucam yağagaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Yolcuları
No FicciónMerhaba arkadaşlar bu ilk hikayem olacak bu yüzden yanlışlıklar olabilir lütfen mazur görün farklı hayatları anlatan bir kitap yazacağım bu kitabin içinde kendinizden birşeyler bulacaksınız sevgilerimle..