Viata mea nu a fost intotdeauna miere si lapte.
O nu ! Am avut parte in cei 20 de ani ai mei ,de mai multe incercari si provocari de la viata de cat am putut crede ca destinul este doar un mit .
Dar am aflat prin cel mai oribil mod ca nu este asa.
Stateam cu capul rezemat de o masa la intamplare ,din barul in care lucram ,si ma gândeam cum se va termina ziua asta .De inceput ,a inceput prost. De terminat ....insa am tresarit la zgomotul facut de usa incaperii. Minunat ,se pare ca nici n-a fost nevoie sa ma mai gândesc macar ,s-a intampplat pur si simplu.
Se pare ca de fiecare data cand incerc sa il sfidez ,de atatea ori imi arata ca ma insel.Iar de data asta mi-a aratat ca asa cum a inceput asa se si v-a termina.
Zgomutul a fost produsul unei imbranceli in usa din sticla a acestuia. Insa ce ma mirat cel mai tare a fost ca individul ,nu parea beat ,dar ce ma ingrozit a fost sangele ce ii murdarea fata frumoasa .
Abia se mai tinea pe picioare cand a inceput sa inainteze spre mine. Nici macar nu am putut reactiona la asta.Pur si simplu am ramas inmarmurita in mojlocul meselor si ma holbam la el ,in timp ce el sa trantit pe un scaun si a racnit la mine ,fapt ce m-a trezit putin din transa.
-Tu la ce te holbezi ,in pula mea ,fa-te utila si adu-mi ceva sa ma curat.
Am tresarit puternic ,dar nu din cauza injuraturi, cu asata eram obisnuita . Insa vocea aceea......O doamne!
Ca sa vada ca nu ma sperie ,dupa ce am adus trusa de prim ajutor ,aflata in primul dulap de sub par,m-am apropiat de el fara sa spun nimic si i-am intins-o ,privindul in ochi cu ironie .
-Si ce astepti ? Sa ma curat singur ? Ce dracu' nu gandesti.
Spre norocul sau ghinionul lui , barul era gol ,iar el m-a prins aici pe punctul de plecare ,insa daca tot e sa se termine prost ,hai sa o ajut purin.
-Da tu cu cine mama naibii crezi ca vorbesti? I-am spus cu nervii intinsi la maxim .
Acesta a ridicat capul uimit si ,uimita am ramas si eu cand i-am intalnit fata.Pe langa faptul ca era plina de sange ,dar ochii......ochiii aceia de culoarea aia nenorocit de rara ,care ar fi trebuit sa ramana doar in povesti ,ma privea cu intensitate .
Am inghitit in sec ,pierdu-ta in violetul acela profund ,dar cum ce e magic niciodata nu tine mult timp,fapt dovedid si in zilele nostre ,in acest moment , de ticalosul ,care a deschis gura si a scos prostia.
-Cu o servitoare ,care ar trebui sa-si tina gura inchisa atunci cand este pusa la o treaba simpla.Dar tu cum ai gura mare ,poate ca iti putem o altfel de treaba .Ei .ce zici .
Nu pot sa cred ,dupa ce ca trebuia sa-l dau in suturi afara ,el sta ca prostul pe scaun cu un ranjet pe buze si mai si asteapta sa il curat.
Ei bine ,abia astept.
Mi-am luat o atitudine umila ,si cu miscari incete am deschis trusa ,luand din aceasata o bucata de tifon si turnand peste aceata niste iod.
Am tras un scaun .iar dupa ce m-am asezat pe acesta ,am inceput sa ii tamponez taieturile ce porneau de la arcada stanga ,nas si se opreau la buza de jos.
Daca pana acum au fost miscari blande ,ei acum sa vedem cine este seful,tampitule.
Am inceput sa apas pe rani din ce in ce mai tare ,pana acesta a inceput sa geama.
-Dar stiu ca-ti place dur ,nu gluma . Insa ce ar fi sa ma pun putin pe picioare mai intai?
-Dar stiu ca esti ptost nu gluma. spun in timp ce ii termin de ingrijit ochiul acela frumos ,ce nu stiu ce cauta pe idiotul asta ,si ajung la buza .
-Spune-mi ca nu ma placi dulceata.
Deci sa inteleg ca are chef de glume .Lasa ca iti arat eu,afemeiat fara creier.
In timp ce ii curatam buza ,am incetat cu miscarile mai putin placute si am inceput cu miscarile blande ,in timp ce imi apropriam fata din ce in ce mai tare de a sa.Atat de aproape incat ii simteam respiratia pe fata mea.
Am icnit cand ma prins de solduri si m-a tras fara greutate in bratele sale.
Mi-am ridicat capul in asa fel incat ochii sa ni se inersecteze ,si am ramas cu adevarat surprinsa de privirea lui plina de dorinta .Mi-am coborat ochii spre buzele sale in timp ce ale mele s-au intredeschis,iar acesta a luat-o ca pe o invitatie.
Si-a apropiat buzele de ale mele,in timp ce ma pierdeam in abisul ochilor lui.
Dar iar nu si-a putut tine gura inchisa ,macar pentru momentul asta ,pentru seara asta .Pentru ultima data .Pentru ca sunt sigura ca nu aveam sa-l mai vad dupa noaptea asta .
-Asa-i ca-i vrea sa te sarut ?
Siiii ......a stricat totul.
Am dat sa ma ridic de pe el,insa acesta mi-a anticipat miscarea si m-a strans mai tare.
-Sa stii ca daca vrei o altfel de plata ,nu am acum bani la mine ,iar scaunul acesta e cam incomod ,dar pentru tine ,printeso, orice. a spus si mi-a facut cu ochiul.
Atunci l-am impins si m-am ridicat in picioare ,insa de data asta s-a ridicat si el odata cu mine.
-Iesi afara. i-am aratat cu mana usa de la intrare.
-Poftim ? a spus el uimit.
-Iesi im mama ma-sii odata afara sau chem politia. am tipat eu .
-Nu vrei sa t- ........a incercat sa spuna ,dar l-am oprit ,nemai suportand umilinta la care ma tot supunea de cand am dat peste el.
-Iesi naibii afara . acum urlam de-a binelea.
Acesta s-a intors ,s-a intreptat spre usa,iar eu m-am intors dezamagita sa imi iau geanta si sa sting luminile ,poate ajung si eu astazi acasa .Se pare ca ironia inca nu m-a parasit.
si pana la urma de ce eram dezamagita . Ca sa am acest sentiment ar fi trebuit sa ma astept ca acesta sa ma sarute ,sa imi spuna cum il cheama sau.....
Dar eu nici nu m-am gandit la asta .
Nici nu ma gandeam la ce gust au buzele lui ,la textura lor .Sau cum ar fi sa-mi bag mainile in parul acela brunet si cum s-ar simti in tot acet timp.
Revino-ti......Rhea, incepi sa salivezi . Cu acest gand incepi sa-mi pipai speriata gura . Dar nu, spre usurarea mea nu aveam nimic .Deocamdata.
Multumesc Luminatiei ca ma ajuns acasa .
Imi arunc tenisii la intrare in apartament,si geaca si geanta pe canapea .Si fara sa mai fac si altceva ,imi fortez picioarele pana in camera ,cu grija pentru a nu-l trezi pe tata si pe iubita lui. Pentru ca ,sa fiu sincera sa fiu,chiar nu am chef sa ii fad fata dupa ce si-a pus peste ochi masca aceia hidoasa.
Ajunsa in camera ,si dupa un dus ,ies imbracata intr-un maieu si o pereche de chiloti. Iar destinatia finala ,aflandu-se chiar la picioarele mele,ma las prada lui,si ma afund cu totul in asternuturile lui,cu gandul la un somn bun si cu speranta ca il nu-l voi mai intalni niciodata.
Si in ciuda acestui gand ,in spatele ochilor inchisi imaginea ochilor a ramas acolo pana am adormit de-a binelea.
CITEȘTI
In lumina lunii
FanfictionAlergam cat ma tineau picioarele ,spre cea mai apropiata statie ,ca si cum viata mea ar depinde de asta.