Nu doream sa fac un scandal in fata campusului . Pe cine incerc sa pacalesc . O sa fac un scandal in fata campusului.
-Da cine mama dracu' te crezi sa tragi asa de mine ?
Prefera sa ma ignore .Destept baiat. Asa ca am zis ca de data asta merita sa recurg la o alta modalitate. Una de joasa speta.
-Te rog frumos sa imi dai drumul . am spus cu un glas de copil ,milogindu-ma.
Daca nici de data asta nu merge jur ca ii dau un pumn in cap.
-Nu ! spune simplu.
Atunci imi ridic socata capul de pe spatele lui ,si observ ca mai trebuie sa ma tarasaca inca vreo trei pasi si m-a adus unde a vrut.
Asa ca decid sa nu mai pierd timpul ,si imi ridic cu cea mai mare viteza pumnul deja pregatit ,si ii dau una exact in cap. Na gorila cu greier numai din banane .
Nu sa intors ,dar a marit pasul ,ceea ce pot sa spun ca m-a socat putin.Dar clar nu mai tare ,ca ceea ce aurmat.
Cu o simpla smucitura ,mi-a prins soldurile si m-a ridicat pe capota masinii.
A incercat sa imi desparta picioarele ,dar am opus rezistenta ,si am incercat sa mi le apropii la loc, insa incercarile mele au fost doar o risipa de energie in plus. S-a bagat intre picioarele mele si mi-a tras capul mai aproape de al sau. Iar la cum ne privim si la curentul pe care il simt trecand prin mine ,as putea jura ca pot sa alimentez un cartier intreg.
-De ce nu stai cuminte? ma intreaba el serios.
-Da ce-am facut ? am spus mirata.
-Ce cauti aici? spune iar eu ma uit ca o proasta la el.
-Prostule ,spun radicand vocea la final ,aici invat .acum am incepit sa tip.
Prostul ,pentru ca nici nu stiu cum il cheama, are de cand sa ma lase si fara aer si cu un infarct in curs de defarurare.
-Vreu sa te sarut.iar eu am inghetat.
M-am uitat dupa el ,numai sa vad cum prietinii lui au intiparite pe fata niste ranjete specifice lor,ca si cum dupa ce termina el ,ma poate lua oricand unul dintre ei . Iar ceilalti care au mai prin curte dupa inceperea cursurilor, ma priveau ca pe o bucata de carne ,gata sa fie impartita.
Nu pentru asta m-am inscris la universitate. Nu pentru asta indur in fiecare zi sa imi fac o cariera. Nu pentru asta am plecat din vechea ,,ce am fost odata" .Nu sa fiu asemanata cu "ea" .Nu pentru asta.
Mi-am amintit ca am mainile libere ,iar in timp ca prostul statea pe mine ca un idiot notoriu ,continuand sa imi sarute gatul, mi-am dus mainile incet spre progabul lui ,repetandu-mi in sinea mea ,ca e pentru o cauza nobila , si l-am apucat strans si dur .
Mi-a dat drumul ,incercand sa se indeparteze , dar nu l-am lasat . Ma umilesti si apoi pleci ? Ha ! Nu cu mine .
L-am tras inapoi ,continuand sa il strang . M-am aplecat spre urechea lui soptindui .
-Nimeni nu ma trateaza ca pe o tarfa.
A incercat sa se traga de data asta mai violent ,dar l-am strans si mai puternic,acesta gemand de durere. L-am muscat puternic de gat ,ca o pedeapsa la ceea ce afacut , si am continuat.
-Cu atat mai putin ,tu.
Dupa asta ,i-am dat drumul ,,amicului" sau ,si l-am impins pana am avut loc suficient sa trec pe langa el. Continuand sa ma indrept spre locul unde trebuia sa imi formez profesia . Locul unde nu ar fi trebuit sa ajung niciodata.
Am aruncat o privire in jurul meu . Mare greseala.
-Hei papusa ,nu vrei sa ma insotesti pana la toaleta? spuse el infumurat. Sunt sigur ca ti-ar placea.
M-am uitat la el ,iar cu toata stapanirea de sine m-am intors cu spatele ,si am murmurat un nu.
Inainte sa intru inauntru ,mi-am ridicat fata spre cer,poate asa lacrimile astea nu vor mai curge pe fata ,si vor aluneca inapoi unde le e locul.
Mulltumesc destinule . Acum ce urmeaza ? Sa ajung prostituata? am gandit ironica .
Restul zilei l-am parcurs fara alte incidente ,iar spre fericirea mea ,nu am mai dat cu ochii de el. Poate nici macar nu invata aici .
Ma indrept spre iesirea din universitate,iar cand sa apuc sa trec de parcare pentru a iesi afara din campus ,il vad . Cuprinsa de emotii ,fac ceva ce nu am crezut ca voi mai face vreodata ,dar cu cretinul asta ,ma pot astepta sa ma arunc si de pe un zgarie nori, ma ascund dupa prima masina care imi iese in cale.
Da e acolo. Incep sa ma dezumflu cand vad pe cine asteapta .O fata . O alta fata. O ia in brate, se invarte cu ea ,iar ea se cuibareste la pieptul lui.,iar acesta ii saruta crestetul capului.
Iar eu stau aici,ascunsa dupa masina asta mai ruginita decat mine, cu barbia tremuranda si gata sa imi curga lacrimile . Continui sa ma uit si sa vad cum ii deschide portiera masinii si cum inainte de a o inchide ii sopteste ceva ,ca mai apoi sa se urce si el sa plece cu viteza.
Sa il vad privind-o cu atat de multa dragoste ,m-a .....m-a facut sa .....izbucnesc in plans ,si sa dau cu bumnul in bara masinii,care ,la cat de ruginita era i s-a si desprins bara din spate.
Si s-a dus si controlul meu de sine .
Nu e de ajuns ca am ramas singura din curte ,impreuna cu masina asta . Destinul insa e de alta parere.
Fumul pe care il scoate masina asta, pentru care ar trebui incinerata,ma face sa imi acopar fata si sa incep sa tusesc puternic.
-Te urasc. spun cu capul spre cer.
Merg spre casa incet ,iar gandul mi se indreapta spre el.SIngurul prost de pe pamantul asta nenorocit care a decis ca imi este mult prea bine cum sunt acum ,si ce a decis? Hai sa o transformam intr-o nenorocire umblatoare mai mare decat mine.
Nu stiu de ce ma simt atat de vulnerabila. Da ,poate mi-a distras atentia,si poate ca ceea ce am simtit atunci cand ne-am atins am simtit-o doar eu. Mi-a accelerat bataile inimii doar cu o atingere. A facut ca pulsul sa imi strapunga pielea ,doar ca sa fie sigur ce el il vede. M-a facut sa plang ,doar pentru ca imi doream sa fiu eu in locul ei. Ma port ca un copil.
-Nu o sa ma mai aruns de de cladirea aia uriasa ,pentru el. spun eu in timp ce urc scarile.
Dechid usa ,intru in casa , ma descalt pe hol,si cand intru in living ,mi-as fi dorit sa intru defapt in casa diavolului. Pe canapeaua din mijloc se desfasoara aceeaşi scena de acum doi ani . Doar ca protagonistii sunt tata si cu iubita lui. Christine.
Nu ii deranjez si ma duc cu pasi mici si indiferenti ,ma indrept spre camera mea .jur ca o sa mut cu prima ocazie din apartamentul asta ,care mai are putin si devine bordel,sponsorizat de Christine.
Ajung in baie si cand dau cu ochii de expresia mea ,ma dau un pas in spate ,dar ma impiedic de covor indoit din spatele meu si cad.
Ma ridic din nou ,iar la ceea ce vad ,nu ma face decat sa rad cu lacrimi . Pe toata fata sunt plina de funingine ,iar amestecata cu lacrimile pe care le-am lasat sa curga , a iesit ceva foarte ...ciudat.
Ma gandesc ,in timp ce ma studiez cu un ochi critic.
Razand ma bag la dus ,si incep sa curat ,incercand sa nu ma mai gandesc la el. Cel mai mare prost.
Ma imbrac in pijamalele mele lungi si calduroase,si ma bag insfarsit in pat. Nici nu vreau sa ma gandesc la ce o sa fie maine .
CITEȘTI
In lumina lunii
FanfictionAlergam cat ma tineau picioarele ,spre cea mai apropiata statie ,ca si cum viata mea ar depinde de asta.