》● 7 ●《

1.5K 96 2.4K
                                    

Geçen sene ne malmışım (her sene istisnasız söylerim bu cümeyi shsvdh) Nasıl tahammül ettiniz bana :\ Önceki bölümler b*k gibi zhvshd neyse

O zaman başlayalım.

1.@ yap çıkan 3. kişiye Ben Fero mu Norm Ender mi diye sor.

2.@ yap çıkan 12. kişiye sen tam bir YIKIKSIN de.

3.@ yap çıkan 8. kişiye bir tavsiye ver.

4.@ yap çıkan 9. kişiye sevgilin varmı diye sor. (Belki yoktur vesile olurum 👌)

5. @ yap çıkan 10.kişiye instagram kullanıcı adınını ver ve şu sihirli kelimeleri şöyle "Beni takip edeceksin toprağım" :')

6. @ yap çıkan 4. kişiye b*ktan insanlar için üzülme kardeşim de. (Belki ihtiyacı vardır)

7.@ yap çıkan 5. kişiye kalk git ders çalış vatana millete hayrın dokunsun de.

8.@ yap çıkan 3 kişiye "Tebrikler bugünde bir boka yaramadınız" de.

9. @ yap çıkan 20. kişiye ♡Reynmen♡ mi Berkcan mı diye bi  sor.

10. @ yap çıkan ilk kişiye kimya mı biyoloji mi diye sor. (Nedenini bilmiyorum kardeşim sen yine de bi sor bdjxbdjx)

11. @ yap çıkan 14. kişiye "YALAN SÖYLEME GÖZLERİME BAKKK"(ne yapayım soru bulamayınca boş yapayım dedim ^^)

12. @ yap çıkan 11. kişiye içini dök.

13. @ yap çıkan 5. kişiye Beşiktaş mı Galatasaray mı diye sor. (🔴🔵)

14. @ yap çıkan 17. kişiye yalnızlık mı yoksa iftira ya uğramak mı daha kötü diye sor .

15. @ yap çıkan 7. kişiye "İki gün sonra ölecez boş işlerle uğraşma" de.

633763 yıl sonra canım sıkıldığı için bi bakayım dedim.1 senedir yazmıyormuşum her neyse şuraya iki üç kişi etiketlerseniz Allah çarpsın mutlu olurum bdjxbdjx

SAYGILAR.

@'li ANKETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin