Když už si konečně vybalili tak šly nakupovat jídlo potom co přišli domu mamce začal vyzvánět mobil „zůstaňte tu já musím vyřídit jeden hovor" tak Cameron začal vybalovat z tašek jídlo a Nebula ho dávala do ledničky, když už to bylo všechno Nebula a Cameron začali vařit pak přišla mamka se smutným obličejem.
Ale snažila se aby to nešlo vidět řekla jim ať už si jdou lehnout.
Další den
Když se vzbudili tak mamka už byla v práci jen si udělali svačinu převlékli, se vzali si tašku na záda a šly do školy, vůbec tam nikoho neznali jen šly do své třídy a zvonil zrovna přípravný zvonek tak si připravili a začala hodina učitelka přišla do trí dy a rěkla „dnes tu máme nové žáky jmenují se Cameron a Nebula, mohli by jste se prosím představit? " Nebula se zvedla a začala se představovat „ahoj já jsem Nebula je mi 15 let, mám ráda černo barvu" posadila se a přišel na řadu Cameron „Čus já jsem Cameron je mi 16 let, a mám rád bílou barvu"
„dobře můžeme tedy začít" řekla učitelka „otevřete si český jazyk na straně 53 prosím"
Po vyučovaní
Když Nebula vyšla ze třídy tak potka tři namalované holky „ale, ale, ale nováček já jsem Zoe " řekla jedna z nich „já jsem zas Lira a ta vedle mě ne Stár" ale Nebula se nenechala zesměšnit a řekla „no ahoj místní fifleny já jsem Nebula" vtom se holky urazili a šly jinam.
ČTEŠ
bisexual life (cz dabing) {official}
RomanceDívčina která se jmenuje Nebula se zamilovala do dívky přibližně jejího věku (15) ale miluje zároveň svého kluka neví jak mu říct že je bisexual (NEDOKONČENO)