Část 4 (šikana a nová holka ve škole)

45 5 0
                                    

Když konečně přišli domu tak zazvonil zvonek od dveří Cameron šel otevřít, protože čekal své nové kamarády a začal jim představovat Nebulu „kluci tohle je moje holka Nebula " řekl Cameron „ Nebulo tohle je Rick, Chris a Jackson" Nebula si je pečlivá prohlídka a řekla „těšímě, jestli mu něco uděláte tak si mě pak nepřejte! " potom co to řekla kluci i Cameron šly do jeho pokoje.

Nebula řekla Cameronvi „jdu se projít po městě tak ahoj" když byla v parku tak tam podezřivě bylo ticho, protože tam taky nikdo nebyl bylo ji to divné a najednou potkala holky ze školy Zoe řekla „ale, ale, ale koho to tu máme" lira a stár se jen zasmáli a začali ji bít Nebula se snažila bránit ale nepomohlo to vyděla Cameronovo kamarády i Camerona tak začala volat o pomoc Cameron ji slišel tak tam běželi s klukama Cameron na ně zařval „NECHTE JI BEJT! " holky se koukli kdo na ně řval a Zoe řekla „pojďte holky rychle" a utekly.

Po hodině

-Co se to stalo...- Říkala si Nebula v hlavě. Probudila se až v nemocnici na ošetřovně vyděla nad sebou Camerona a mamku která si utírala slzy pak slišela hluboký klučičí hlas „bude v pořátku jen bude mít trochu modřin" řekl pan doktor.

Když šly domu tak potkali ty holky Cameron jim řekl ať jdou dál a ať si ho nevšímaj tak ho poslechli a šly dál směrem domu Cameron jim udělal trochu modřin a zlomi jim pár umělých nehtů holky utekly domu k Zoe a Cameron šel domů.

Další den ve škole

Než začala hodina přišla nová holka Nebula vedle nikoho neseděla a tak nani zavolala „ ty nová, poť si ke mě sednout" samozřejmě ji uslyšela tak si k ní šla sednout „ahoj! Jak se jmenuješ? " řekla Nebula „já jsem K-Kate ty?" nebula na to řekla „já jse menuju Nebula, nemusíš se mě bát Kate. "

V tu chvíli zazvonil zvonek a hodina začala Kate se představila o přestávku se spolu bavili a stali se nejlepšími kamarádky.

bisexual life (cz dabing) {official} Kde žijí příběhy. Začni objevovat