Parkta ki mucize

30 2 0
                                    

Ben inanıyorum ya olucak gözlerimden akan bu yaşlar toprağa düşe düşe filizlenicek kocaman bir ağaç olucak ...

Ben o ağacın altında oturup kaybettiğim yılları arıycak , aradığım bu yılları ağacımın köklerinde besliycem sonsuza dek...

Şuan bir parkta oturuyorum . Neden bilinmez kimsecikler yok , akşam olmuş ... bir anda fark ettiğim küçük fidan kalbimin hızlı çarpmasına sebep oldu. Yavaşca tek olan yaprağına dokunmak istedim . Dokunamadım...

Gözlerimi açtım , odamdaydım ...
Yataktan doğrulup , büyük penceremi açtım . Hava daha yeni aydınlanıyodu , her sabah doğan güneş yine doğmaya çalışıyordu . Bakalım bugün nasıl başlıycak , nasıl bitticek...

Dolabımın kapağını açıp ; kot pantolonla bir tişört çıkardım . Gördüğüm rüyadaki parka gidecektim  , bu park bizim aşağa mahallede kalıyordu...

Binadan çıkınca koştura koştura parka gittim. Soluk soluğa kalmıştım , ellerimle dizlerimi tuttum. Göğüs kafesim sanki parçalanıcaktı ...

Parka baktım kimse yoktu , havada daha aydınlanmamıştı . Rüyamda ki gibiydi . Kıvırcık saçlarımı geriye doğru ittip , etrafta o fidanı bulmaya çalıştım . En sonunda dönüp dolaşıp ,çimenliğe oturdum . Yoktu zaten buraya kadar gelmek ahmakcaydı ...

Güneş yavaşca dünyaya ışıklarını saçıyordu . Dizlerimi karınıma kadar çekip , arkamda ki ağaca yaslandım . Birkaç dakika sonra , birisinin parka doğru geldiğini hisettim çünkü bu sesizlikte ayaklarını çimenlere sürte sürte geliyordu...

Büyük ihtimalle arkamdaydı ,ağacın gövdesini kendime siper edermiş gibi kafamı azcık çıkardım . Arkası dönüktü , bir erkek olduğunu anlamam çok uzun sürmedi. Siyah montu , siyah saçlarıyla aynı renkteydi ...

Değişik ses tonuyla
" Sen kimsin " dedi.

Bu sesizlikte konuşması beni korkutmuştu . Kafamı direk çektim , ağaca yine yaslandım . Korkuyordum ...

Yine konuşarak
" Sana bir soru sordum " dedi.

Ellerimle ağızımı kapatım . Soluğumu duymasını hissetmesini istemiyordum...

Yavaş adımlarla yanıma kadar geldi , tam karşıma geçip , benim bu halimi yani ellerimi ağızıma bastırdığımı görünce

Çömelip, elleimi ağızımdan çekti

" Korkma , ben seni korkutmak istemedim" dedi.

Ellerim onun ellerinin içindeydi , ellerimi hemen çektim . Sağ gözümden akan yaşı silip

" Bana bişey yapma lütfen " dedim ve ayağa kalktım.

Oda ayağa kalktı , boyu baya uzundu. Topraklı ellerini bana uzatıp

" Merhaba adım Ömür " dedi.

Gözlerine baktım , yeşilimsi gözleri yorgunluktan morarmış göz altlarıyla , tam bir zavalı gibiydi ...

Eline bakıp , arkamı döndüm yaptığı şeyi merak ediyordum.

Kazdığı toprakta ,rüyamda gördüğüm fidan duruyordu ...

Nasıl ya , onda ne işi vardı ?

  Yine konuşarak
" Eee bi adın vardır dimi" dedi...

Sizce bu tesadüf onları birbirine kilitler mi ...

Sizce de tuaf bir durum değil mi...

Şarkımız;Suzan H Bir adam...

FidanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin