Arabaya bineli 5-6 dk oluyor ve Tolga hâla saçlarını tarıyor!
"Bitmedi mi hâla!? Hem bana diyosun kendin yavaş davranıyorsun!?" Dedim camın kenarından bağırarak.
Tolga'dan çıt çıkmadı.
"Huu! Tolga! Tolga bişey mi oldu hadi ses ver!?" Dedim kapıyı açarak.
"SES!" Diye bağırınca istemsizce korktum.
Hemen arkamı döndüm. Kıs kıs gülüyordu salak şey.
"Ben senin için endişeleniyorum sen gelmiş beni korkutuyorsun, oldu mu şimdi?" Dedim sakinliği mi koruyarak.
Tolga benim sakinliğime şaşırmış olucak ki özür dileyip direk arabaya bindi.
20dk sonra
"Ayy ilk defa sete gidiyorum! Çok heyecanlı!" Elimi çırparak.
Tolga benim bu tavrıma güldü.
"Çocuk gibisin Merve'' dedi gülerek.
"Çocuk olmak güzeldir!" Dedim çantamdan telefonu mu arayarak.
"Kahretsin!" Dedim üzülerek.
"Ne oldu?" Dedi Tolga.
"Telefonum su içinde kalmış! Açılmıyor nasıl fotoğraf çekinicem ben ya!" Dedim telefondan damlayan suları silerek.
Herhalde bu kaza başıma İzmir'de gelse şimdiye kadar intihar etmiştim bile.
"Yaptırırız sıkıntı yok" dedi Tolga.
"Yaa teşekkür ederim" dedim gülümseyerek.
"Rica ederim ve bu arada sete geldik" dedi Tolga el frenini çekerek.
Hemen arabadan indim. Heryer karavan doluydu. Karavanların camlarında sahiplerin ismi yazıyordu.
"Aytaç Şaşmaz, İlayda Ildır eee Tolga nerde?" Dedim mırıldanarak.
"Merve gel buraya!" Diye bağırdı Tolga.
Ben karavanların isimlerini okuya okuya baya uzaklaşmışım e kızmakla haklı tabi.
"Geldim" dedim.
"Burası benim karavanım. Burda durucaksın tamam mı?" Dedi.
"Ama oyuncular?" Dedim dudak büzerek.
Tolga konuşucakken arkasında kişiye görmem ile hafif bi şekilde bağırdım.
"AYTAÇ ŞAŞMAZ!" Dedim ve onun yanına gittim.
O bana öcü görmüş gibi bakarken ben çoktan Tolga'dan telefonu isteme çabasındaydım.
"Tolga lütfen nolur fotoğraf çekinsem bak valla başka şeylere girmem lütfen Tolga nolur ya!" Diye yalvarıyordum.
"Of tamam al ama dikkat et tamam mı?" Dedi telefonu çıkararak.
Tamam diyerek telefonu kaptım.
"Şey pek iyi bi tanışma olmadı ama ben Merve" dedi elimi uzatarak Aytaç'a.
"Sorun yok ben de Aytaç, Tolga'nın kız arkadaşısınız galiba?" Dedi Aytaç.
Ne!
Omaygad! Bizi SEVGİLİ ZANNETTİ!
İnanmıyorum! Kalbim çıt!
Ya yerim seni!
"Yok oğlum saçmalama başımın belası işte" dedi Tolga gülerek.
"Tatlı belası demek istedin değil mi Tolga'cım?" Dedim telefona bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYRAN
ChickLitAnnesinin işi yüzünden İstanbul'a giden ve orda hayranı olduğu adamla tanışan 19 yaşındaki Merve'nin hikayesi... MerTol "Herkes bana Hayran iken ben sana hayranım..."