Huzur nedir bilir misiniz? Herkes huzuru bambaşka şekilde yorumlar. Bence huzur, sevdiğinin kollarının arasında olmaktır.
Tıpkı şimdi ki gibi..
"Tolga...bizim sonumuz nasıl biticek?" Dedim Tolga'nın gözlerine bakarak.
Saçlarımı öptü.
"Bizim sonumuz mutlu olucak, hemde çok mutlu ve çok huzurlu"
Elimi Tolga'nın yanağına götürdüm. Onu okşadım..
"Biliyor musun?" Dedim naif bi şekilde.
Tolga "Neyi?" der gibi bir bakış attı.
"Ben senin tam 4 yıldır hayranındım ve benim en büyük hayalim seninle tanışmaktı. Geceleri senin sesin olmadan uyuyamazdım, senin sesin olmadan uyanamazdım.." dedim gülümseyerek.
Tolga gülümsedi.
"Utandın mı sen?" Dedi Tolga gülerek.
"Ya mmm ne bileyim utandım galiba, hayran olmuşum sana..gözlerine, bakışına en önemlisi sesine...her zerrene hayranım" dedim.
Tolga kokumu içine çekti. Çekerken ki gülüşü bir ömre bedel bu kesin.
"Yalnız burda ben senin kız arkadaşınım seninde bana biraz iltifat etmen gerekiyor!" Dedim muzipçe.
Tolga ses tonunu ayarlayıp okyanus mavisi gözlerini bana çevirdi.
Elini yanağıma koydu ve okşadı. Elini çekip ciddi bi şekilde bana baktı.
"Merve...Sen her güldüğünde seni kıskanıyorum, başka biri senin gamzelerini görücek diye çılgına dönüyorum."
Hemen güldüm.
"Senin o kocaman kocaman gözlerin onlara bakmaya kıyamıyorum, senin dudakların onlara ayrı hayranım, senin saçların, senin kirpiklerin, senin fındık burnun. Ben sana komple aşığım Merve.."
Burunlarımızı birbirine değdiriyorduk. Sonra Tolga dudaklarımı öptü. Öyle aşkla öpüyordu ki zar zor karşılık veriyordum.
"Seni çok seviyorum bal" dedi Tolga masmavi gözleriyle bakarak.
"Seni çok seviyorum mavi"
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Herşey rüya gibiydi sevdiğim adam yanımda mutluyum. Ama anneme bunu nasıl açıklıycam? Ne yapıcam?"Tolga anneme bunu nasıl açıklıycam? Sen ailene nasıl bunu nasıl açıklıycan?"
Tolga derin nefes aldı ve bana baktı.
"Bi süre gizli yaşarız, sonrasın bakıcaz"
"Senin setin var nasıl gidiceksin?" Dedim.
"Ben İstanbul'a gideceğim anneme olanları anlattım zaten. Güneş teyze eğer izin verirse benimle gelirsin ki izin vermek zorunda"
"Annem ve izin vermek yok daha neler?"
"Merve senin annen öğretmen di değil mi?"
"Evet, konunun bununla ne alakası var?"
"Tabi ben sana daha söylemedim"
"Neyi Tolga?" Dedim merakla.
Derin nefes aldım. Canım çok sıkılmıştı.
"Annenin İstanbul'a tayini çıkmış. İstanbul'a taşınıyorsunuz"
"NE! Sen ciddimisin? T-Tolga bak yalan söyleme!"
"Kızım ciddiyim inanmıyor musun?"
Ayağa kalktım ve Tolga'ya sarıldım.
"Şuan mahallenin ortasında göbek atmak istiyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYRAN
ChickLitAnnesinin işi yüzünden İstanbul'a giden ve orda hayranı olduğu adamla tanışan 19 yaşındaki Merve'nin hikayesi... MerTol "Herkes bana Hayran iken ben sana hayranım..."