Φεύγουμε από το σουπερμάρκετ.
Εγω : Και λοιπόν πως σε λένε;
Άγνωστος : Αυτό δεν μπορώ να στο πω
Εγώ : Μα γιατί μας έσωσες εκεί πίσω
Ο άγνωστος με κοίταξε και μου χαμογέλασε
Καθώς φεύγαμε βόρια μήπως βρούμε κάποιο μέρος για να κάτσουμε για λίγο καιρό βρεθήκαμε σε ένα δάσος. Βλέπουμε 2 άνδρες να έρχονται προς τα απάνω μας.
Άγνωστος : μείνετε δίπλα μου δεν ξέρετε τι μπορεί να είναι.
Δεν ήταν όμως μολυσμένη.
Άγνωστος : Εεεεε! Μην έρχεστε πιο κοντά θα πυροβολήσω!
Οι 2 άνδρες δεν απάντησαν καθώς και οι 2 σήκωσαν βαριά όπλα προς τα πάνω μας.
Άγνωστος : Τρέξτε! Πηγαίνετε μέσα στα δέντρα!
Μόλις τρέχουμε προς τα πίσω αρχίσουν να βαράνε με τα βαριά όπλα.
Μπαμπάς : Ακολουθήστε με.
Μετά από 10 λεπτά τρεξίματος τους είχαμε ξεφύγει. Πήγα να μιλήσω στο άγνωστο αλλά συνειδητοποίησα πως δεν ήταν μαζί μας.
Εγώ : Που πήγε; ήτανε μαζί μας πριν 2 λεπτά
Μπαμπάς : Αγόρι μου... Πρέπει να συνεχίσουμε.
Συνεχίσαμε βορεια. Δεν μπορούσα να σκεφτώ τίποτα άλλο παρά μόνο τον άγνωστο που μας έσωσε.
Μαμά : Αυτό μπορεί να κάνει.
Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα ένα σπίτι χωμένο μέσα σε ένα στενό που ίσα που φαινόταν. Μπήκαμε μέσα. Φαινόταν πως ήταν παρατημένο.
Μαμα : θα μας κρατήσει για ένα χρονικό διάστημα.
Ήταν βράδυ έπρεπε να ξεκουραστώ όχι μόνο εγω αλλά και η μαμά μου με τον μπαμπά μου. Η μάμα μου κατάφερε να κοιμηθεί μόνο και μόνο επειδή την πρόσεχε ο μπαμπάς μου.
Εγώ : Μπαμπά τι είναι όλα αυτά; λες να την γλιτώσουμε;
Μπαμπάς : Ναι αγόρι μου. Και αν όχι εγώ εσείς σίγουρα.
Έπειτα με πήρε ο ύπνος δίπλα στον μπαμπά μου. Ξυπνάω το πρωί από τον ήχο της πόρτας. Κοιτάω αριστερά μου και δεξιά μου και βλέπω τον μπαμπά μου με την μαμά μου να κοιμούνται. Σηκώνομαι και πάω να δω έξω από το παράθυρο τι ήτανε. Ήταν ένας μολυσμένος έξω ακριβώς από την πόρτα μας χωρίς να μας έχει καταλάβει μα έγινε αυτό που δεν ήθελα. Με είδε. Και άρχισε να βαράει την πόρτα με το κεφάλι του. Τρέχω στον μπαμπά μου.
Εγώ : ΜΠΑΜΠΆ!
Ο μπαμπάς μου σηκώνεται γρήγορα μα ήταν αργά. Το ζόμπι είχε μπει ήδη μέσα από την πόρτα η οποία ήταν ήδη κάπως διαλυμένη.
(Εδω είναι το τέλος αυτού του επεισοδίου. Πείτε μου άμα θέλετε επεισόδιο 11)
YOU ARE READING
Ο φόβος και ο τρόμος
Horrorαυτό το βιβλίο είναι ένα βιβλίο τρόμου που θα σας αρέσει πολύ...