2

15 3 0
                                    

Se termina și ora de prânz. Ma duc la dulap ca să îmi iau geanta dar cum îmi închid dulapul simt o mana pe încheietura mea și ceva tare de care ma izbesc.

Mana ma durea deoarece ma strângea prea tare. Îmi ridic privirea ca să vad cine era. Era un băiat mai mare ca mine.

X:Salut,păpușă! Ce-i cu timiditatea asta?

Se apropie de mine ca să ma sărute dar îi dau una în zona sensibila și cade pe jos. Atunci îmi aranjez gluga și pleg cât pot de repede.

Jungkook

Eu cu băieții ne îndreptam către dulapuri.

Ne uitam la toată scena ce se desfășura în fata noastră.

Dar din nou nu i-am văzut fata însă am auzit un mic mormăit dar nu se auzea prea clar.

Imediat se îndrepta în direcția noastră asa ca am fugit. Ciudata ru fata.

***

Am mai avut vreo doua ore dar totul era la fel nu i-am văzut fata și nu i-am auzit nici vocea.

Eu cu v și Jimin stăteam la poarta scolii.

Jk:Ba, ce ziceți dacă i-am face o mica farsa noii ciudate ca să vadă cum sta treaba pe aici?

Jm:Sigur.

V:Mie-mi comvine.

După ce am plănuit totul, V a mers la magazinul de peste drum sa cumpere niște faina.

Nu după mult timp am văzut-o când iese cu gluga pe cap.

Eu cu Jimin i-am turnat apa iar V i-a turnat faina.

Nu a făcut nici o mișcare. Și-a tras mânecile mai mult și a plecat

Agnes

Pot sa zic ca m-am așteptat la asta. E o "farsa" clasica. M-am obișnuit cu ea. Măcar bine ca purtam gluga.

Ajung acasă. Sunt norocoasa ca stau într-un cartier părăsit...nu m-a văzut nimeni. Îmi dau jos hanoracul pe care îl bag la masina de spalat.

Încep sa îmi fac temele și sa învăț cât mai repede pentru ca la ora 20:00 trebuie sa fiu în club. Sa nu va gândiți ca merg sa ma distrez dar pentru a ma întreține lucrez ca DJ într-un club de fițe. Știu sa mixez buzica foarte bine dar mai mult trebuie doar sa pun o melodie și după ce se termina sa pun alta. Nu-i mare lucru. Iar dacă va gândiți ca as putea sa fiu violata nu se pune problema. De obicei vin doar oameni foarte bogați care nu și-ar pierde demnitatea cu o fetita de 16 ani.

Jungkook

Ma plictiseam de moarte asa ca le-am spus băieților sa ne întâlnim în parc.

Jk:Nu știu de voi da eu am un chef de mers în club.

V:Pare o idee buna.

Jm:Da eu m-am plictisit de clubul în care tot mergem...ce ziceți sa mergem la clubul de pe strada ****?

Jk:Esti prost...acolo nu-i nici un club.

Jm, V:Aaaaa...

Jk:De când s-a deschis un club acolo!? Și de ce nu mi-ați spus!?

V:Pai am crezut ca știi...

Jk:Ok, gata...ne întâlnim la ora 19:40 în fata casei mele.

Ne salutam și plecam.

Agnes

Am făcut un dus și m-am dus la dulap:mi-am luat ce am prins în mana.

(fără șapcă)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(fără șapcă)

Îmi iau rucsacul negru în care mi-am pus niște bani, telefonul, bateria externa, laptopul și căștile.

Închid ușa și ies. Îmi pun gluga, mâinile în buzunar și plec la munca.

După ce ajung acolo încep să-mi conectez laptopul și căștile la stația digitala audio.

Așteptăm să vină lumea care încă nu a ajuns și sa începem.

Astăzi aveam chef de mixat asa ca am început sa mixez melodia "Animals" de la Martin Garrix.

Eu stăteam cu capul în jos și ma concentram ca să îmi iasă bine totul.

Îi auzeam pe ceilalți cum striga.

X1:DJ-ul asta se Pricepe!

X2:Ador remix-ul asta!

Și multe altele.

Jungkook

Eu cu V am inceput sa bem niște whiskey în Tim ce Jimin se dădea la fete.

***
Încep sa aud un mix super și decid sa ma duc mai aproape de DJ ceva mi se părea cunoscut la ea dar nu mi-am dat seama ce. Nu i-am văzut fata deoarece luminile băteau din spatele ei.

Agnes

Îl vad pe el și îmi întorc capul ca să numa observe. Ma întorc și vad ca nu mai este acolo asa ca îmi continui treaba.

Din moment ce știe de acest loc trebuie  sa demisionez oricum am văzut un afiș în care angajau DJ într-un club tot de fite.Salariul era destul de mare.

***
Ma trezesc dimineața, îmi fac rutina și ma îmbrac in:

Pe dedesupt aveam un tricou negru super larg doar ca mi-am loat asta peste sa nu mi se vadă tăieturile

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pe dedesupt aveam un tricou negru super larg doar ca mi-am loat asta peste sa nu mi se vadă tăieturile.

Jungkook

Stăteam pe cu capul pe banca.De ce dracu am venit asa repede? După aia îmi aduc aminte ca am o șopârlă de cauciuc la mine asa ca m-am decis ca atunci când ea scrie sa i-o arunc pe ciet și sa tipe întrerupând ora.

După vreo 5 minute apare și ea. Bineînțeles că nu-i vad față. Își pune geanta și se așează și ea.

Având în vedere ca e marți, avem prima ora engleza deci avem și cu cel mai sever profesor.

Mi-am pus la loc capul pe banca și o priveam. Ave mâinile albe, prea albe, micuțe. Venele se vedeau prin pielea ei. Mazgalea pe prima pagina a caietului.

Ora începe și îi arunc șopârlă. Nu are nici o reacție. În plus ia șopârlă în mana și o arunca pe geamul din stanga ei.

Ce naiba-i cu ea?

***
Orele s-au terminat dar mai am una doar pentru mine.

Trebuie saa merg in biblioteca ca să aranjez niște cărți,. Aparent m-a văzut  o profesoara când am mers în baia fetelor ca să mi-o trag cu una. Chiar dacă sunt cu Lisa care se afla în America cu părinții ei pentru niște afaceri. Ori cum e prea indragostita ca sa se supere.

Întru în biblioteca și vad o lumina aprinsa de la un birou. Ma apropii mai tare. O vad pe Agnes cu o gramada de cărți lângă ea și cu o carte în mana.

Jk:Cărțile astea...macar sunt bune de ceva? Spun eu chiar dacă știu ca nu o sa răspundă.

Ag:...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 11, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ciudata depresivăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum