1.Bölüm

42 3 0
                                    

Ben Selin 10 yaşındayım 6 yaşında bir kız kardeşim var.Immm biraz cimri,kendini beğenmiş olabilir ama onu seviyorum Annem Gül babam Mehmet ve bahsettiğim kardeşim Pelin ile yaşıyorum.İşte bu bizim hikayemizin ilk bölümü...

Bu yaz tatili benim için pek iyi değidi.Balıkesir'e tatile gidecektik.Fakat babamın ekstra bir işi çıkınca gidemedik.Kardeşim çok üzülmüştü.ama yapacak bir şey yoktu.Neyseki köye babaannemlere babam olmasada gidecektik.köyde beni çok seven kuzenlerim var.Onlarla eğleniceğimi düşünüyordum.Ama kuzenlerimin Antalya'da olduğunu öğrendim.(yani evlerinde)Veee bir sıkıcı durum daha.Kuzenlerim olmadığına göre kardeşimle oynamak bana kalıyor.Bu bir kabus!!
Neden mi?
Kardeşimin cimri ,kendini beğenmiş,kendini herkezden üstün gören birisi olduğunu söylemiştim.
Bu yüzden onunla oynamak hiç zevkli olmuyor.O 3 yıldır böyle.Dertlerimi anlatmaktan dilimde tüy kalmadı.Annem ve babam onun küçük olduğunu ne kadar anlatsanda anlamayacağını söyledi.6 yaşında ya altı!!Diğerleri kibar kibar geziyo bizimki çirkinsin ,çok güzelim diye.Kibarlara dokunsan kırılırlar bizimkine dokunsan kıyamet kopar.Bu eziyete kimsenin dayanamayacağını  iddaanın iddaasıyla iddaa ederim.Biraz abarttım sanki.Neyse buraları geçiyorum.Kardeşim 1.sınıfa başladığında okumak ve yazmak için hiç uğraşmıyordu.Bu yüzden tüm ilgi bendeydi.Benden nefret ediyordu.Annem onun okuması için herşeyi yaptıysa Pelin'de okumamak için herşeyi yaptı.
Olan anneme oldu.Boğazı çok şişmişti.Babam da sabah akşam çalıştığı için Pelin'e bakmak yine bana düştü.Banyo gününü hiç unutmuyorum.Yav banyoyu ben ona değil o bana yaptırdı resmen.O kadar titiz ki ona bakmak için kan ter dökerken o bana :
-Çok pis kokuyorsun.Git duş al beni de kokutma ıyyyy. Diyor yaa neymiş kokuyormuşum.sen önce bir şükür et temiz olduğun için.Neyseki annem 1 haftada iyileşip yine evin kraliçesi oldu.Hayatım boyunca ben eziliyordum o yükseliyordu.Bana hayatımı yaşatmıyordu.2. Sınıfta ne olur ne siz öğrenin ne ben.Biraz da kendimden söz edeyim buradada ezilmek istemem.Hayatım boyunca çok başarılıydım.Annemin ve babamın gözdesiydim.Kardeşim küçük olmasına rağmen kendisini yine benden üstün görüyordu.Günümün çoğu kardeşimle bir şeyi paylaşamamamla geçerdi.Neyseki büyüyünce beni anlar



TABİ UMARIM!!

Kız kardeşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin