Artık hayattan bıkmıştım.Kardeşimle bu şekilde 14 yaşıma kadar geldim.Tabi 10 yaşında iyice şımarmıştı.Zaten ben iyice içime kapanmıştım.Annemin öldüğü gün babam bir sabır taşı almıştı.Her gün ona dertlerimi anlatıyorum.Hah gerçekten sabırlı.Yeni bir okula başlamıştım.Bu okul özel bir kolejdi.Dersler zor , öğretmenler zor burası çok zor.Aynı zamanda kardeşimin benimle uğraşması da zor.Bu açıdan mutluyum.Derslere daha çok çalışıyorum artık.Tek sorun arkadaşlarım beni sevmenesi.Onlar için çok eziğim.Tek arkadaşım vardı o da kanserden öldü.Hayatımda sevdiği her kişi yavaş yavaş çıkıyor.Kardeşim derslerinde daha başarılı olup daha da popüler olma yolunda ilerlerken ben tek arkadaşımı ve biricik annemi kaybetmiştim.Her gün eve gelip üstümü değiştirip sabır taşı ile konuşuyordum.Bir gün onu okula götürmeye karar verdim.Belki sabır taşımı görüp iyi bir kız olduğumu düşünürler diye.Ama çok daha kötü şeyler oldu.Aslında sabır taşı diye bir şey yokmuş.Çok eski bir hikayeymiş.Yani elimdeki sıradan bir taş.Eve geldiğimde babama olanları sorunca mutlu olmamı istediğini ve bu yüzden yaptığını söyledi.Onu affetmiştim ama acilen okul değiştirmem gerekiyordu.babam bunlar benim suçum dedi ve değiştirmeme izin verdi.O okulda 2 yakın arkadaşım oldu.Mell ve Lita.İkiside çok korkunç şeyler yaşamış.o yüzden beni çok iyi anlıyorlar.Onlar tanıdığım ilk ve en iyi arkadaşlarım.Onlarla birlik içinde böylelikle 2 yıl geçti.16yaşındaydım ve Lise 2 ye gidiyordum.Hayatım boyunca çok sıkıntı yaşasamda mutluyum kardeşim ise tamamen kendi hayatına odaklandı.Ama misafir geldiğinde beni yine aşağıda bırakıp ezmeyi bilirdi.Özellikle üvey annem geldiğinde.Babam yeni birisiyle evlenecekti.Adı Aylin idi.Bana pek sıcak gelmedi.Babama ne kadar desemde "ısınırsın" diyordu.Ben de bunları hep içeri atardım.Zamanı gelince Mell ile Lita' ya anlatırdım.Bir gün evime geldiler.Çok mutluydum.Pijama partisi bizi bekliyordu.Tabi kardeşim rezil edene kadar.Benim mutlu olmamam için her şeyi yapıyor.
Lise iyi gidiyordu.17.yaşıma doğru ilerlerken babam evlendi.Yeni annem Pelin'in etkisindeyken beni çalıştırıyordu.o zamanlar babam işte oluyordu.babama bir şey demem yasaktı.bir şey dersem beni evden atacaklarmış.Arkadaşlarım hep söylemem hakkında beni desteklediler.Bir gün söyledim ve babam üvey annemi evden attı.O evdeyken 2 ay geçirmem bile bir mucizeymiş.O kadının kardeşimden farkı olmadığını daha yeni anlamıştım.