Haliii, Kylie Johnson vagyok, 17 éves. Trofors-ban élek, és igen, ismerem Marcus Gunnarsent. Gondolom most kérdezitek, hogy és Martinust?? Nos, őt is ismertem, de már 3 éve nyoma veszett. Van még Marcuson kívül egy nagyon jó barátom, vagyis barátnőm, Rebeka Thomson. Rebeka és Marcus mellett nem lehet unatkozni, folyamatosan fárasztanak a hülye vicceikkel, meg azzal, hogy nem vallják be egymásnak az érzelmüket, ugyanis szerelmesek egymásba. Régen nekem Martinus tetszett egy kicsit, így amikor eltűnt, akkor egy jó darabig ki sem jöttem a szobámból, na de ennyi elég is lesz belőlem, byy.
Hello, Rebeka Thomson, 17 éve boldogítom Norvégiát. Legjobb barátaim: Kylie és Marcus. Igen, az a Marcus, sőt Martinus is a legjobb haverom volt, de ő már 3 éve eltűnt. Mac iránt egy kicsit többet érzek, mint barátság, de sssss, ő nem tudja, és szerintem nem is fogja megtudni. Én vigasztaltam Őt, meg Ky-t is, mikor Tinus eltűnt. Hogy Ky-t miért? Azért mert szerelmes volt belé, egy kicsit. Nem tudom mit mondjak még, úgyhogy én megyek, hii.
Hei, Marcus vagyok, 20 éves(csak itt). 3 éve eltűnt az ikrem, így fekete ruhákba járkálok, de nem mindig, mikor hogy tartja kedvem. Néha szoktam énekelni otthon, egymagamban, kivéve ha Kylie és Rebeka nincsen nálunk. Igen, a szüleimmel lakom még, egyedül nem akarok elköltözni. Rebeka eléggé tetszik nekem, de ő ezt nem tudja, és nem is fogja, ugyanis Ő tuti nem érez irántam semmit, szóval maradok szerintem a szüleimnél örökre. Emlékszem, Martinus-nak mindig is tetszett Kylie, de sose hitte el, amikor azt mondtam neki, hogy ő is ugyanúgy érez iránta, aztán egy nap csak eltűnt, és vissza se jött. Na de nem pofázok többet, csáá.
Hello-bello, gondolom most meglepődtetek, hisz eltűntem, mindenki azt hiszi halott vagyok, de nem. Hamarosan visszatérek Trofors-ba, de persze úgy, hogy ne ismerjenek fel. Fekete maszk, fekete minden, és kapucni a fejemre. Pisztolyt a kabátom zsebébe, és már indulhatok is nem sokára. Emlékszem, még 17 évesen, 3 évvel ezelőtt tetszett egy lány, Kylie Johnson, gyönyörű volt a fekete haja, a szeme, és a mosolya, de a szülei engem utáltak, hogy miért? Azt nem tudom. Na de, érdekel, hogy miért van nálam pisztoly?Hát, azért, mert bosszút állok néhány emberen, itt, Oslo-ban is öltem már embereket, valahogy megnyugtat, de nem tudom miért, ne kérdezzétek. Na de én most indulok, by by.