Tabara ...

90 6 0
                                    

Alex , o fata de vreo 14 ani , este un copil care face tot posibilul sa stea departe de lume ...

Cum a venit vara , parintii ei au trimis.o intr.o tabara cu scoala , ca sa isi faca prieteni si sa inteleaga ca lumea de afara nu e rea , cel putin , NU TOATA LUMEA .

De cand a ajuns la hotelul de pe malul marii , caci acolo era tabara , a simtit ca ceva nu miroase a bine. Toti ceilalti alergau pe nisipul incalzit de soare in timpul zilei, dar ea statea dupa o umbrela din paie . Nimeni nu vorbea cu ea . Toti o credeau o ciudata cu ganduri paranormale . Asa se credea si ea . Nu se insela .

In prima seara a fost luna plina . De cand se bagase in pat e a simtit furnicaturi pe toata piele . Ii crestea par , dar nu orice fel de par , ci blana . S.a speriat si a luat.o la goana pe plaja ... Nu stia ce sa faca asa ca a intrat in apa . Ii crescusera gheare si fara sa isi dea seama , s.a zgariat .

Nu peste mult timp , gingiile au inceput sa o manance si asta a facut.o sa isi dea seama ca SE TRANSFORMA . Nu mai statea in doua picioare , ci in patru labe . Se tramsformase intr.un varcolac.

Abia dimineata si.a revenit si s.a intors la hotel.

TREBUIA SA PLECE FARA SA SE FACA VAZUTA ...

Bloody nightsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum