Micul varcolac a ajuns intr.o padure . A ramas peste noapte acolo pentru ca se simtea in siguranta .
A adormit repede . Fata se cufundase intr.un somn luuuung si greu . Nu mai simtea nimic altceva decat oile pe care le numara in vis .
Ceea ce nu stia e ca in padurea aia nu era ea singura vietuitoare . Mai erau si lupi , inamicii varcolacilor , care au simtit.o de la 25 de km departare de padure .
Au ajuns la fata si si.au dat seama ca era noua ... Asa ca s.au hotarat sa se lupte . Primul lup care s.a dus sa sfasie prada.
Alex cum a simtit primii colti pe gat s.a transformat .
A fost o lupta grea , ea fiind una , ei fiind 15 .
Ii era frica sa mai stea in paduri . A luat.o pe strazile Los Angelesului de una singura . A ramas intr.un gang , dar nu a adormit . La miezul noptii a plecat .
Pe drum a intalnit un baiat . Era inalt , chipes , dar care avea o privire infricosatoare . Fata a ramas atrasa de el , si el de ea...
Deodata baiatului i s.au schimbat ochii in rosu , semn ca este vampir .
Fata a ramas putin miscata de ceea ce vazuse si a zis :
-Buna...
- Buna . Numele meu este Kyle . Ce faci la ora asta pe strazi ?
- Eu sunt Alex . Nu sunt de aici... Am plecat de acasa ....
- Inteleg ... Ai vrea sa ramai la mine leste noapte ?
Fata , surprinsa de intrebare a raspuns totusi ca da. Casa baiatului se afla la doar 2 stradute de acolo . Au ajuns in doar 5 minute .
- Parintii mei nu sunt acasa ... Deci nu deranjezi cu nimic ... A spus Kyle
- OK .
- Vrei ceva de baut ? De mancat ?
- Da , multumesc .
- Ce vrei ?
- Orice.
- Asteapta aici te rog .
- Sigur .
Kyle s.a dus sa ia ceva de mancat si de baut . S.a intors in 5 minute .
- Si... Mai spune.mi despre tine.
- Pai , m.am nascut in New York . Acum 3 luni parintii mei m.au trimis intr.o tabara ca sa imi fac mai multi prieteni . In prima seara m.am transformat in varcolac ...
- Wow.. Ehh .. Nu e atat de surprinzator ... Eu sunt vampir .
- Un vampir ?
- Da . E ceva neinregula ?
- Nuu ,nimic .
- Asa . Mai spune.mi .
- Dupa ce am aflat ca sunt varcolac am decis sa plec undeva departe unde nicio persoana cunoscuta nu ma poate gasi . Intr.o seara am gasit niste varcolaci , dar care m.au cam speriat asa ca am plecat si de la ei... Asa am ajuns pe strazile Los Angelesului si te.am intalnit pe tine .
- Nu esti obosita ?
- Franta ...
- Ti.ar placea sa ramai peste noapte la mine ?
- Sigur ! De ce nu ?
- Perfect !
Atunci pe fata fetei a aparut un zambet . Kyle s.a apropiat de ea si a luat.o in brate dupa care a sarurat.o .
- Ce vampir dulce avem aici ...
- Scuze... Dar esti draguta.
- Nu.i nimmiiic !!! Si tu esti dragut . Mi.a placut .
- Chiar ma bucur ! Mergem la culcare ?
- Mergem.
Si s.au culcat amandoi in camera lui Kyle.
CITEȘTI
Bloody nights
Teen FictionIn fata cea timida se ascunde de fapt o bestie care nu poate fi imblanzita nici de cel mai bun dresor...