kimseok; yoongi
neden hâlâ gelmiyorsunuz
tanrı aşkına
sizi bekliyoruz sabahtan beriminyg; hyung ben gelmeyeceğimi söyledim jimin'e
o orada değil mi?kimseok; hayır jimin burada değil ve sen neden gelmeyecekmişsin?
buluşmayı bozmak da ne?minyg; kız arkadaşım şehir dışından geldi
onu karşılamaya gideceğim hyung
kusura bakmayın ve
jimin'e mesaj atınkimseok; pardon da senin kız arkadaşın mı vardı?
bu da ne demek?
neden bizim haberimiz yok min yoongi!?minyg; daha sonra anlatırım
jimin oraya geldiğinde bana haber edinkimseok; sence sana neden mesaj attım ben?
jimin'e ulaşmış olsam sana mesaj atmazdım bu durumda
telefonu kapalı büyük ihtimal ama yine de sen de bir yaz ara falan
asıl sen bize haber etminyg; tamam hyung
minyg çevrimdışı
kimseok; of yoongi of umarım jimin şuan kötü değildir|
of yoongi of umarım jimi|
of yoo|görüldü
kimseok çevrimdışı×××
jiminie'm aranıyor...
aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. lütfen dah-
yoongi delirmek üzereydi işte. şu anda tam olarak yirmi birinci aramayı kapatmış ve aynı kadının sesini duymaktan yirmi birinci kez nefret etmişti. aynı zamanda telefonu açmayan jimin'e de küfür ederek isa'ya isyan ediyordu. aslına bakılırsa bütün küfürleri kendine ettiğini çok iyi biliyordu ama umursadığı falan yoktu.
ayrıca jimin'in evine gitmiş ve bayan park'ın jimin'in evde olmadığını söylemesi üzerine karşısında ki kadına zorla gülümseyerek uzaklaşırken, kapıdan ayrıldıktan sonra trabzanlara vurarak ettiği küfür ve isyanları bayan park'ın duyduğunu bilmiyordu.
arkadaşlarının jimin'in gelip gelmediğini mesaj atmadığını farkettiğinde ise çoktan cehennemde yanmaya hazırdı. jungkook'u aramış ve jungkook'un olumsuz cevabından sonra telefonu çocuğun yüzüne kapatmış ve yanında duraksadığı ağaca bir tekme atmıştı, ağzında ki küfürleri havaya savururken.
aklına soyeon geldiğinde ise kız arkadaşını, jimin'i aramaları üzerine aldığı dördüncü olumsuz yanıttan sonra aradığında, kıza gelemeyeceğini söylemişti. eh, kız da çok sorun etmemişti zaten. sebebi ise çok fazla tahmin edilebilir şekilde; kızın gerçekten sevgilisi olmadığı gerçeği idi.
•
yoongi düşünceleriyle kendini yediği için böyle mallık yapıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bien, ym
Fanfiction[texting][düzyazı] parkchm; hyung sevgilim olur musun? minyg; tamam parkchm; yok artık ya buna tamam deme bari minyg; tamam