Evdeki kaygı

9 0 0
                                    

O sabah Vinecity'de kimse yaşlı ve zengin bir adamın karısı ve onun zavallı sevgilisi tarafından parçalara ayrılıp yakılarak yok edileceğini bilmiyordu.Buna adamın genç ve güzel karısı Adeleine Baker da dahil.Kadın henüz yirmili yaşlarının başında olmasına rağmen yaşlı biri gibi hareketsiz duruyordu.Uzunca bir yürüyüşten gelmiş gibi yorgundu,sakin ve kendinden emin bir yapısı vardı daima.Fakat bu sabah diğerlerinden farklıydı.Ellibeş yaşına merdiven dayamış bay Edmond giyinirken oda çalışanlara kahvaltıyı bahçeye hazırlamalarını söyledikten sonra bahçeye çıktı.Ocak ayının 20'si günlerden çarşamba idi.Uzun etekleri yerleri süpürerek bahçede yürümeye başladı.Dalgındı.Bu akşam yapacakları işi düşünüyordu.Her an vazgeçme isteği onu yokluyordu,ama kocasına baktığında emin oluyordu.Bu yüzden bu gün eskiden yaptığı gibi gözlerini kaçırmayacaktı.Tüm gün Edmundo'yu izlemeye karar verdi.Yaptığı,yapacağı ve yapmayı düşündüğü her şeyi izleyecekti.Tam o sırada uzun,taşlı yolun tam karşısında Dareen'ı gördü.Sevgilisini.Bu gece ikisi içinde herşey bambaşka olacaktı.Yeni bir kader vardı önlerinde ve istedikleri gibi şekillendirmek onların ellerindeydi.Dareen in Kızıl çamur rengi saçları güneşte parlıyordu.

Adeline'in Gölgesi(Yakında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin