Merhaba günlük,
Şu an oteldeyiz. Saat öğlen 2 gibi ve yeni geldik sayılır. Tüm gece + öğlene kadar olan kısım uçaktaydık ve şu an oteldeyiz. Üstümüze daha rahat bir şeyler giydik, tam olarak yerleştik ve biraz dinleniyoruz şu an. Tae telefonuyla uğraşıyor, Jin ise kıyafetlerini yerleştiriyor. Ben de boş bulu ndum, sana yazayım dedim.Biraz daha dinlendikten sonra bu büyük oteli keşfetmeye karar verdik. Gerçekten çok büyük ve bir sürü eğlence yeri var. Daha sonra "Aqua Park" tarzı, kaydırakların olduğu havuzlar var. Tanrım, burası mükemmel!
Her neyse, sanırım gözlerimi çok yordum. Biraz kestireyim, sonra dışarı çıkacağız. Görüşürüz!
(aynı günün akşamı):
Saat akşam 8.45 şu an ve biz odadayız. Şimdi sıra otelin güzelliklerini anlatmakta.
Öncelikle, büyük havuzların olduğunu söylemiştim. Her neyse, zemin katta bilardo odaları var. Her ne kadar oynamayı bilmesem de sanırım Tae biliyordu, öğretir. Daha sonra, -1. katta sanırım iki tane bar var. Yani içki içilen, müzikli eğlence yerleri. Bir gidip baktık, geceleri çok eğlenceli olacağa benziyor.
Onun dışında otelin etrafında geniş çimenlik alanlar ve çiçek bahçeleri var. Gerçekten her yaştan kişinin her aradığını bulabileceği bir yer.
Her neyse, şimdi cafe tarzı bir yere gideceğiz. Görüşürüz!
Hoseok, günlüğünü kapattı ve üstüne rahat bir şeyler giydi. Tae ve Jin de hazır olunca çıktılar. Gidecekleri cafeye vardılar ve bir masa bulup oturdular. Sipariilerini verdiler. O sırada Tae konuştu:
"Yarın havuza gideceğiz, değil mi?" Jin yanıtladı:
"Tabii ki, hem kim bilir; belki birileriyle tanışırız. 3 kişi bir arkadaş grubu için az bence." Tae ve Hoseok da bunu onaylamıştı.
Sipariş ettikleri gelince hem onları yiyip - içtiler, hem de sohbet ettiler. Saat 10:30 gibi kalktılar ve otel odasına geri döndüler. Üstlerini değiştirip uyudular.
~
Bölümler neden bu kadar kısa oluyor ya?