un

38 5 0
                                    

"bu gece ki parti kesinlikle hepsinden faklı olacak hissediyorum Jimin"

Jimin arkadaşı Taehyung'ın yorumuna karşı sırıttı her zaman aynı şeyi söylüyor fakat hep olan öpüşme, yiyişme aşamalarını gerçekleştiriyorlardı.arada çılgınlık yapıp ot içiyorlardı bunu atlamamalıydı.

"Dostum sürekli aynı şeyi söylüyorsun vazgeç artık ayrıca artık partiler beni sarmıyor sürekli birileriyle öpüşmekten bıktım ihtiyaçlarım için salak kızlarla öpüşüyorum sonra ki gün olan bana oluyor kurtulamıyorum onlardan"

Jimin bıkkınca nefes verip okul kantininde oturduğu sandalyede iyice yayıldı.

"Hey yaşlı amcalar gibi davranma Namjoon'un halletmesi gerekenler var bir türlü füzeyi kaldıramıyor"

"Kızlar ona yüz vermiyor demiyorsunda"

ikili pis pis birbirlerine bakıp gülerken karşıdan gelen arkadaşlarını Hoseok'u fark ederek geldiği tarafa çevirdiler bakışlarını.aralarında olan el selamlaşmasını yapıp hoseok'ta sandalyede yerini aldı.

"eee ne konuşuyorsunuz böyle gülerek"

"Najoon'un füzesini"

Jimin elindeki patatesi Taehyung'a fırlatıp ellerini karnına koyarak gülmeye başladı.

"Salakmısınız siz saçma saçma konuşmayın"

Kısa bir ara sessizlikten sonra üçlü daha fazla dayanamadı ve sesli bir kahkahayı ortaya saldı.

"Tamam yeter cidden bu hassas bir konu"
Taehyung san ki gerçekten ciddi bir konuymuş gibi ellerini birbirine kenetleyerek konuşmuştu.

Jimin ise hayali göz yaşlarını silerek Taehyung'ın sözüne tepkisini gösteriyordu.

"Hey bir durunda Namjoon nerede?"
Hoseok merakla ikiliye baktı.Taehyung ve Jimin bilmediklerine dair bir şeyler geveledikten sonra karşıdan Namjoon görülmüştü.

"Ah işte geliyor"

"Hey nerelerdeydin dosum"hoseok sormuştu.

Namjoon masaya bir sandalye çekerek arkadaşlarının yanına kuruldu.

"Ot buldum"

Herkes anında dikkat kesilip, masada eğilerek bir birlerine yaklaştılar.bu konuyu kimsenin duymaması gerekiyordu okuldan atılabilirdiler.

"Onu buraya getirdiğini söyleme sakın"hoseok tehditkar bakışlarını göndermekten çekinmedi.

"Mecburdum eve gidemezdim ya"

"Tamam bana ver"

Namjoon cebinden gizlice çıkarıp-etrafı kontrol ediyordu tabi-masa altından Jimin'in eline tutuşturdu.Jimin aldığı malı hemen cebine sokup sandalyesinde geri yaslandı.

"Tamam bu gece uçuyoruz beyler"

Dörtlü Jimin'in bu lafına keyifle gülmüştü.


Fic'i skam dizisinde uyarlıyorum tanıdık gelirse şaşırmayın.
Destek olmayı unutmayın💜😚
1.bölüm olduğu için -daha çok giriş bölümü- kısa oldu.

BIPOLAR | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin