Part 3

8 0 0
                                    

Vi ankom i centeret efter cirka 47 minutters kørsel.
Vi gik ind og så sagde Gerd Anne " vi deler os op i grupper så alle kan nå de butikker i vil i"
Åhhh nej!!!
" så øhm... drengene og Victoria er en gruppe, og så er Frida, Emma og jeg i en anden" sagde Gerd Anne.
Fedt nok jeg skal gå i samme gruppe som to drenge jeg aldrig har mødt før. Fantastisk.

Vi havde gået i cirka 20 minutter nu. Vi havde været i en eller anden fodbolds butik som drengene gerne ville ind i.
" hvilken butik vil du i Victoria?" Spurgte Martinus, " altså jeg har aldrig været ude og shoppe før... men måske den der?" Spurgte jeg og pegede på en h&m butik. Drengene nikkede og vi gik ind i butikken og jeg fik købt nogle sweatere. Vi var færdige og gik ud i bilen.
Vi kom hjem, og Frida skulle blive hos dem og overnatte.
Jeg kom ind i huset, og var på vej op på mit værelse da:" VICTORIA" råbte min far. Jeg gik ned af trappen og ind på det lille værelse under den. " kom her" kommanderede han. Jeg gjorde som han sagde og gik over til ham. " hvorfor tog det så lang tid?" Jeg nåede ikke at svare før jeg fik en lammende lussing lige på venstre kind. " gå op på dit værelse" sagde min far hårdt.
Jeg gik op på mit værelse og smed mig i sengen, og begyndte at græde voldsomt, jeg kom i tanke om min taske, jeg håber jeg har husket den.

Hard timesWhere stories live. Discover now