Det var mandag og jeg skulle starte på en ny skole. Det var den samme skole som tvillingerne gik på så Frida foreslog at vi skulle følges. Jeg har ikk snakket med Marcus siden han kom ind og så at jeg cuttede, og overraskende nok har han ikke sagt det til nogen.
Jeg havde gjordt mig klar med skoletaske og alt, da jeg gik ud at fordøren og hen mod drengene der stod og ventede. " hej Victoria" sagde Martinus. Jeg smilede falsk og sagde " hej med jer drenge". Marcus sagde intet men blev bare ved jeg at stirre på mig.
Vi ankom på skolen og de fulgte mig ind i klasse lokalet. Jeg satte mig ned på en stol i hjørnet.
Marcus's synsvinkel.
Victoria satte sig bare ned på en plads i hjørnet. Det ringede og Knud kom ind vores norsk lærer, " vi har fået en ny elev, Victoria vil du sige lidt om dig selv?" Spurgte Knud. Hun rystede bare på hovedet, og kiggede ned i bordet.
Victorias synsvinkel
Det ringede til frikvarter, jeg var ikk sulten så jeg fandt bare en bænk udenfor, og satte mig ned. Jeg scrollede bare rundt på facebook.
Det ringede ind og jeg gik ind i klassen. Vi havde fysik kemi.Vi har lige fået fri fra skole. Og jeg skynder mig hjem. Da jeg kommer ind ad døren, råber min far" Victoria" jeg sukker og går ind på værelset til ham. På 0,5 ryger jeg til jorden, min far blev ved med at sparke mig i maven. Han stoppede og jeg løb så godt jeg kan ud af døren og ned af gaden, hvor jeg skal hen? Det ved jeg ikk. Ligepludselig bliver der taget hårdt fat på mit håndled, hvor sårene stadig gør ondt. Jeg vender mig om og der står Marcus. Han ser helt forvirret ud. " hvad er der galt?" Spørg han. Tårene strømmer ned ad mine kinder. Jeg byder sammen i gråd. Det er ikk første gang at min far gør det her. Marcus presser mig ind mod hans bryst, vi står der i lidt til da han spørg. " skal vi tage hjem til mig?" Jeg nikkede, og vi gik hjem til ham. Jeg havde meget svært ved at gå så Marcus lod mig støtte op af ham. Vi ankom hjemme hos Marcus og gik op på hans værelse. Vi satte os i sengen. " hvad sker der Victoria?" Spørge han. Jeg tøver. Skal jeg fortælle ham det hele. Jeg fortæller ham alt, om min far, hvorfor jeg cutter. Da jeg er færdig bryder jeg igen ud i gråd, og hulker hysterisk jeg hiver efter vejret. Marcus trækker mig ind i et kram. Jeg faldt ned og Marcus drejede mig så vi lå ned i sengen og kiggede på hinanden. Han nussede mig i håret. " er du okay nu?" Spurgte Marcus. " ja jeg har bare lidt ondt i maven. Tak Marcus jeg ved det er en stor mundfuld at sluge og jeg forstår godt hvis du ikk vil snakke med mig mere" siger jeg trist og kigger ned på puden så vi har hovedet på. " det er jo ikk din skyld Victoria og selfølgelig vil jeg da snakke med dig" han tøvede. " og jeg kan rigtig godt lide dig" jeg blev chokeret vi havde kendt hinanden i cirka 1 uge. " Marcus... jeg" jeg tøvede, jeg kunne også rigtig godt lide ham men jeg tror ikk jeg kan have en kæreste, mit liv er fucked up. " jeg forstår godt hvis du synes det er lidt tideligt-" jeg afbryder ham. " jeg kan også rigtig godt lide dig Marcus" siger jeg hurtigt. Han fik et kæmpe smil på læben, og det smittede også af på mig. Han lænede sig ind og lagde hans meget bløde læber på mine. Jeg kyssede med og det udviklede sig til lidt snav. Døren blev åbnet og ind kom Martinus.
"Nå da det må i undskylde" grinte Martinus. " skrid martinus" halv råbte Marcus, jeg grinte af dem. Martinus var gået og Marcus og mig havde sat en film på. Pling! Min telefon lyste op, det var en besked fra min far.
Far: hvor er du, kom hjem nu jeg er ikk færdig med dig
Jeg fik tåre i øjnene.
" øhh jeg skal nok også til at hjem" sagde og prøvede at holde tårene inde, men de begyndte stille at trille ned af mine kinder, og det tror jeg også at Marcus så for han rejste sig op og krammede mig, " skal jeg gå med?" Spurgte han, jeg nikkede, og vi gik hjem til mig.
Jeg åbnede døren og BANG! En lammende lussing lige på kinden, jeg fløj ned på gulvet.
" hvorfor kommer du først nu og hvorfor har du en dreng med hjemme" det næste slag der kom blev i maven igen. Jeg rejste mig op og sagde " undskyld far jeg-"!jeg nåede ikk mere før min far tog fat i mit hår og hev mig ind i stuen. " Victoria" jeg kunne hører Marcus råbe mit navn. Min far kastede mig ned i gulvet og begyndte at sparke mig i maven igen.
YOU ARE READING
Hard times
FanfictionMit navn er Victoria Adams. Jeg er 16 år gammel og bor i Herning, Danmark. Jeg bor med min far men han drikker. For cirka 6 år begyndte han at slå mig, det var da min mor døde før var han en sød mand og en fantastisk far. Victoria kommer en dag hje...