bölüm 5

16 6 0
                                    

Sabah uyandığımda aşşağıdan çok güzel yemek kokuları geliyordu hemen üstümü değiştirip aşşağı indim jungkook yemek yapıyordu .

MİNA:Günaydın

JUNGKOOK:sanada günaydın

Jungkook'un yanına gittim yemekler süper görünüyordu.

JUNGKOOK:öyle bakıcağına şu tabakları masaya koy

Jungkook'un hazırladığı yemekleri masaya koydum.

Yemeği yemiştik jungkook salonda oturmuş telefona bakıyordu bende masayı topluyordum ne adalet ama.

İşim bitince bende salona gittim.

MİNA:Jungkook kalk hadi temizlik yapıcaz

JUNGKOOK:Hizmetçi çağırırız

MİNA:Ne hizmetçisi kalk çabuk

Jungkook oflayarak ayağa kalktı.

           İKİ SAAT SONRA

Ev sonunda tertemiz olmuştu ben gülerek eve bakıyordum o sırada gözüm koltukta uyuyakalmış Jungkook'a kaydı üzerine bir yorgan örttüm çok tatlı ve masum uyuyordu bende yorulmuştum odama çıkıp uyudum.

Uykum o kadarda uzun sürmedi salona indim jk hayla uyuyordu aslında en az işi o yapmıştı onun o haline gülüp mutfağa ilerledim atıştırmalık bir şeyler yiyip evi gezmeye başladım.

Bir odaya girdim odada erkeksi bir koku vardı odayı gezmeye başladım etrafta jungkook'un fotağrafları vardı galiba Jungkook'un odasıydı .O arada gözlerim hafifçe kapanmaya başladı Jungkook'un yatağına yattım çok güzel kokuyordu yüzümde aptalca bir gülümseme ile yastığa sarılıp uyudum şuan naptığımı bilmiyorum ama onun kokusu ile mayışmıştım.

Oy vermek kaç saniyenizi alıcak bir oy verin allah aşkına yaaa yorumda yapın lütfennnn

❤Hepinizi çokkk seviyorum❤

                                     👆
                               Anlayanlar

Son umut "Jeon Jungkook "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin