(8) Já vím že víš že já to vím...

70 4 3
                                    

Pohled Steva:

Přišel sem do kuchyně a udělal si čaj a sedl si k oknu a koukal ven na osvětlené ulice. Dost sem přemýšlel o tom co se za poslední roky stalo že sem si nevšiml že vedle mě stojí Hope. Byl sem docela na měkko z toho že tu nikoho nemám kdo by mě obejmul nebo se ke mě přitulil a řekl že to bude dobrý , sám sem si to posral tím co dělám a jak se chovám k ostatím uchechtl jsem se a po tváři mi stekla slza . Ucítil sem něčí ruce jak mě objímají a došlo mi že je to Hope.

Omlouvám se za ne moc dobrej začátek, vím jak to máš těžký ale to neznamená že se ke mě budeš chovat jako k nim. Já ti nepodlehnu Steve , neříkám že bys byl nějak ošklivej nebo tak, ale já nejsem jen hračka na hraní jako ty ostatní. Řekla mi a vypadalo že jí mrzí to co mi teď řekla, ale vím že měla pravdu

Ne já se omlouvám neměl sem na tebe tak vyjet ale ty si o to prostě říkáš. Řekl jsem a zadíval se jí na rty, tak moc sem jí chtěl políbit ale věděl sem že nemůžu.

Vyděšeně se na mě koukla a rozešla se zpátky do ložnice, chtěl sem jít za ní jí to nějak objasnit ale došlo mi že to nechám na zítra přece jen je pozdě. Po dlouhém uvažování sem se rozhodl že si půjdu lehnout do ložnice, přece jen ten gauč nevypadal moc pohodlně. Přišel sem tam a Hope už spala na svojí straně postele, vypadala tak roztomile když spala. Chvilku sem ji pozoroval a pak se šel vysprchovat, ano měla v něčem pravdu opravdu nikdy nebude moje hračka na hraní. Vylezl sem z koupelny a ještě jednou se na ní podíval a v tu chvíli mi došlo že už jinou získat nechci. Nebyla to zamilovanost, to co jsem cítil byl chtíč a vášeň, ale nemohu jí ublížit budu se muset s tím pocitem naučit žít a nějak se s tím vypořádat. Rychle sem zalehl a otočil se k ní zády a snažil se usnout ale nešlo mi to tak sem se ní otočil a koukal jak pomalu oddechuje a přemýšlel nad tím co se svým životem budu dělat. Docela malicherné přemýšlet nad tím co budu dělat když jsme tu z jiného důvodu.Proč semnou neposlali třeba Buckyho ,Clinta nebo Natašu? to byla otázka kterou jsem si kladl celou cestu a celou dobu našeho pobytu tady.

Pohled Hope:

Ráno jsem se probudila odpočatá, plná energie a dobré nálady než jsem se podívala vedle sebe. Nezapomněla sem na včerejší rozhovor a byla ještě pořád trochu naštvaná ale když sem viděla Steva jak spí tak jsem se skoro přestala zlobit. Byl tak roztomilý když spal ,ale jen když spal a možná vždy když jsem na něj koukala jinak byl celý zkažený dnešní dobou. Bylo celkem divné přemýšlet o tom jak se choval před tím než zamrzl v ledu. Než sem stihla zareagovat už se probíral a koukal na mě tím jeho sladkým pohledem.

Takže sis to promyslela a přemýšlíš nad tím jak mi říct že chceš abych s tebou dělal zakázaný věci? Jestli jo můžu začít hned teď stačí říct.

Řekl a usmál se tím jeho povýšeneckým úsměvem který uměl jen on. Zvedl ruku a já ztuhla a čekala co udělá pohladil mě po tváři a směřoval dolů až k peřině až teď mi došlo jak spoře oděná jsem a přitáhla si peřinu blíž a odtáhla se.

Nech si zajít chuť Rogersi, byl bys ten poslední s kterým bych šla a sladký řeči na mě neplatí. A na víc čekám na toho pravého a to ty nejsi.

Zarazila jsem se protože jsem mu nechtěla přiznat to že jsem ještě s nikým nespala, jo sblížila jsem se do cela s Clintem ale chci protě počkat na to až uvidím kdo je ten pravej.

Neříkej mi že holka s tvým tělem nikdy nikoho neměla v posteli.Divím se tomu a stále jsem zaskočen Mattersová objasni mi to proč se ještě nikdo nevkradl do tvé postele a neudělal to co bych těď udělal nejradši já?

Zarazila jsem se a nevěděla vůbec co odpovědět, nevěděla jsem vůbec jak reagovat ale zároveň jsem byla zvědavá co by semnou chtěl dělat.

Tak mi pověz co bys mi udělal teď a tady v téhle posteli?

Zatajil dech asi s mojí odpovědí nepočítal, chvíli zaváhal ale pak se ušklíbl rychle se zvedl ze svého místa a přišpendlil mě k posteli a dýchal mi do obličeje. Sváděla jsem se sebou velký boj protože moje druhé já ho chtělo políbit a udělat největší chybu v životě. Čekala jsem co udělá pomalu se nakláněl k mým rtům a čekal na mou reakci když nás od sebe dělilo jen pár centimetrů ozvala se kuchyni rána. Steve rychle vyskočil na nohy a já ležela jak zmražená, moje zbraň zůstala v kuchyni na stole. Rychle sem se zvedla a běžela ke skříni a vytáhla mou druhou zbraň nabila jsem jí a šla pomalu za Stevem. Ten stál na chodbě a poslouchal jestli je někdo v kuchyni ale nic neslyšel tak šel dál jenže ho napadla ze zadu nějaká žena. Chtěla jsem po ní vystřelit ale za ní se vynořila další žena a začala po mě střílet, měla jsem co dělat abych se vyhýbala střelám. Skočila za bar v kuchyni a čekala až se palba zmírní, najednou bylo slyšet cvakání, té druhé došli náboje a nastala moje chvíle. Rychle sem se zvedla abych obhlídla situaci, Steve se pral s tou ženou na zemi ona byla v převaze a ta druhá hledala po kapsách náboje. Rychle jsem chňapla po zbrani co byla na kuchyňské lince.Postavila jsem se mírně rozkročila nohy a připravila se k palbě, nabila pistol a namířila na tu co stála na proti mě a čekala co udělám.

Tak mě zastřel, ukaž mi že si stejná jako všichni od vás,pokud mě zabiješ číslo vrahů se nezmenší! Křikla po mě a čekala co udělám, musela jsem přemýšlet rychle.

Nechci tě zabít řekni mi co tu děláte a já možná zvážím co s tebou udělám...Odfrkla jsem si a čekala co bude dál.

Pootočila jsem hlavu a podívala jsem se směrem kde Steve sváděl boj s tou ženou, než sem se stačila otočit zpět slyšela nabití zbraně u mé hlavy. Tak tohle je hodně prdeli, pomyslela jsem si a koukla na Steva který se zrovna otočil naším směrem.Rty sem naznačila že se omlouvám a koukla se vedle Stevovi nohy kde byl na zemi nůž. Steve se rychle zpamatoval a sáhl po noži ale už bylo pozdě, ta druhá žena mu přiložila zbraň k hlavě. V tuhle chvíli sem si přála mít nějaký superschopnosti jako třeba Wanda , ale o tom si můžu nechat zdát a pokud to hned nějak nevyřešíme tak budu stejně polykat andělíčky.

Rogersi nesnaž se, stejně jí zabiju, protože má něco co já mít nikdy nebudu a já vím že ty víš že já to vím. Řekl jsi mi to ten den co si mě zneužil ty prase já ti věřila a ty jsi mě pak odkopl...

Řekl někdo u dvěří když sme se oba otočili tak se nám zatajil dech a zapomněli jak se dýchá.

Rogers' SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat