(Y/n) pov
She looked at me with a confused look "huuuuuuuuuh why does that bother you 😤?" I began to speak "haha well poppenis is big cuck boi and to find out he has a sister is just AAAAAAAAAAAAAAAAA." She smiles and then said "well at least I'm not a flat chested Lil bitch that dives head first into bear traps :)". "You lil sh-" I said but before the words came out of my mouth,like a fucking train hitting a wall popee showed up out of nowhere. "Brother!!!!!" She ran up to him and hugged him. Popee smiled a genuine smile which I didn't think was possible "hey sis it's nice to see you I guess you was talking to (y/n) my gf huh?" He spoke I happily why did he include the gf god I'm so screwed now thanks popee the furry."Oh yeah I like her a lot I helped her to get the bear trap off her ankle,aren't I so nice aha!" I sweated god she was good at keeping a act she seemed nice but she's actually a demon.......well this is circus hell its only fitting."haha yeah she's n-nice!" I smiled but then I realized Nina wasn't here wher-"brooooooooother can you show me some cool tricks since you're sooooooooo good at preforming 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺" she spoke,I hate this why would SHE INFLATE HIS EGO EVEN MORE THEN IT ALREADY WAS I-.popee smirked and began to walk towards the tent we practice in with her by his side leaving me in the dust I hate everyone I swear one day I'm gonna go sicko mode on their asses. "Ok maybe now I should try to find Ni-" once again my thought was interrupted by someone PAPI.
"Oh my word child is she gone!?" Papi spoke as he appeared behind me "uh yeah d-dad she's gone!?" I still don't get use to that stuff. Papi then DRAMATICALLY fell on the ground and posed with a rose in his mouth when did he have that? "Oh my stars good that child is no good I have no idea why my son popee likes her so much!?" He spo-WAIT DID HE SAY SON "WAIT POPEE IS YOUR SON!?" I yelled. "Of course child he always was biologically of course,while you are basically adopted!" He was still on the floor posing while I stood their "w-wait I'm adopted 🥺🥺🥺😢😩😣!" Papis expression turned sad and got up and looked at me with concerned and caring eyes.he took the rose out of his mouth and put it in my hair between my ears but as soon as he let it go it turned black. But after his hands leave me my head beings hurting,but anyways.
Ok why is it black all of a sudden am I cursed,cause it really does seem that way,"my child remember that even if you're adopted you are still my child and I wouldn't love you more if you where my biological one." He smiled. Then all of a sudden my head began to spin I fall down to the floor I clutch my head what's going ON!?
"Even if you're like this I still love you (y/n) and I'll always protect you!"
I stop my heart stops my thoughts stop I began to scream IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS IT HURTS.
then it stops like a battle that has been going on for hours then the last person falls.
it stoped.
I opened my eyes "n-ni why......." it was Nina he- SHE was here she looks a bit different but right now I don't care. I didn't see what happened but she looks at me and frowns "why,why did it end up like this, I wish I could just go back in time so NONE OF THIS WOULD HAVE NEVER HAPPENED IN THE FIRST PLACE!!!!" At that last part she yelled it. Then she ran away I was still too woozy to get up so I just let her but I wonder what was that about?It's me the boyo who writes this anyways IS THAT AN ACTUAL PLOT yes it is sooooooooo get exited for that I guess?
YOU ARE READING
Circus hell (popee x reader)
FanfictionWelcome to circus hell my boi get ready to SIN! (This fic was made in like 2018 so like uh,also this is a crack fic so don't expect it to be serious at all 👀-author 2020)