Ceylinin Geçmişi

232 12 2
                                    

Arkadaslar kitabin ilk 2 bolumundede degisiklik yaptim.
Genellikle tıp uzerine konusu olacaktir .Kitabin kapağina ve adina Aldanmayiniz

Birde ben kapak yapmayi beceremedim ve kitabin adinida degistirmek istiyorum eger kapak yapabilen bir arkadas varsa bana ulasabilirse cok sevinirim
Simdiden tesekkurler sizleri coookkk seviyorum iyi okumalar lazcanlarım.❤❤❤💙💙💙💙💛💛💛💚💚💙💙






Lise hayatım boyunca hep sınıfın neşe kaynağı , herkesle anlasabilen , uyumlu , hocaların hep "deli kız" diye hitap ettiği derslerinde de çokta başarılı olmayan , hatta hic basarili olamayan bir kişiydim , taa ki lise son sınıfa kadar.

Annem, babam , ben ve erkek kardesim yağız ile tam bir cekirdek aileydik , mutluyduk hatta fazla mutlu , bu mutluluk aslinda ölüm öncesi sessizlik gibiydi. Babam , üniversitede egitim fakultesinde matematik rektörüydü , annem ev hanımıydı , aslında annem okul oncesi okumustu fakat babam , annemin calismasini istememis annem de ustelememisti zaten, kardesim yağız mimar olmak istiyordu , istanbulda hatri sayilir bir universitede mimarligi kazandi ve yatay gecisle amerikaya gitti ..

Herşey lise 3. Sinifin yaz tatlinde oldu. Biz her yaz olduğu gibi o yazda ninemlerin yanina memleketimiz Trabzona tatile gidiyorduk

~~~~~~~~~~~~~~~~

"Ya baba yağıza bişey söyle ayaklarını bana koklatıyoo!)dedim yagızla durmadan neymis efendim Antalya' daki teyzemlere bu yıl o gidicekmis bana ne ya sıra bende gecen yıl o gitmisti asla sirami kaptirmam daha cok bekleeerr sümüklü nihahhahaa..

Babam dikiz aynasindan yağıza yalandan kaşlarini catarak .
" Yağız , hani annene ve bana söz vermiştin bir daha ablana bu tarz espiriler yapmayacağına ha! Değilmi hatun...hatunum sen ne yapıyosun öyle. Ne o öyle liseli ergenler gibi telefona gomulmuşsün.
Bir kafanı kaldirda nur cemalini görelim." dedi Babam anneme hep hatunum der. Annem başını telefondan kaldırıp sitemkar bir ifadeyle . " AAA !!! Celal bey! Lütfen hic bana satasmayin zaten size kızgınım!" çok sasirdik ya ..annem yine babama kizgin kim bilir yine neye sinirlendi ? Biz yagizla arkadan annemin bu tatli tepkisine gulunce annem ve babamda guldu ...

Beyin Cerrahları K & CHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin