Tap!!Tap!!Tap!! jelas kedengaran bunyi derap kaki seseorang ..park sooyung tetap tidal pedulikannya.Tetapi sempat juga dia menjeling Dari ekor mata.Dia ternampak org itu memakai kasut sukan berwarna merah hitam .Yg bermain di fikirannya ,mungkin lelaki..Lelaki ITU hanya memerhatikan gelagat park sooyung yg duduk sederet dengannnya....
Bayu pagi bertiup lembut.park sooyung rasa tidak selesa berdua-duaan dengan lelaki tersebut.Lalu dia mengubah posisi duduk.Bau pudina yg Segar melayang di udara.Mungkin bau perfume dia lelaki ITU "
Jantung park sooyung berdegup kencang.Dia masih berpura -pura memandang org lain .Dia tidak berani melihat lelaki yg duduk sederet dengannya ITU.Namun lelaki itu juga berpura -pura tidur supaya dia dapat melihat park sooyung .Sekian lama menungggu akhirnya,park sooyung berdiri Dan mula menghampirinya..Lelaki ITU berasa sangat gembira apabila melihat park sooyung mula mendekati diri nya....park sooyung berdiri di hadapan lelaki ITU dia melihat ke arah jalan,Dan kelihatan Dari jauh bas muncul dn bergerak perlahan-lahan ke arah perhentian bas..
'Fuh... ’park sooyung berasa lega. Dalam hatinya tak payah aku nk tengok lelaki ni lagi...
Kemudian dia mengeluarakn kad bas belajar.namun wajahnya masih berkerut kerana bas tadi begitu lambat sampai ke arahnyaAkhirnya,bas sampai
di perhentian tersebuat,park sooyung mahu menaiki bas ITU,tapi dia menoleh ke arah lelaki ITU Dan dia berasa kesian lalu mengambil bola kerangjang yg berhampiran dengan lelaki itu lalu membaling bola ITU ke arah lelaki itu.Akibat dibaling bola,lelaki itu tersedar daripada tidurnya yg pura-pura dn mahu memarahi park sooyung ,dengan pantasnya park sooung menjawab"sape suruh kau tido kan dh kena" Tanpa membuang masa lelaki ITU mengucapkan terima kasih Dan menaiki bas, park sooyung juga turut menaiki bas ITU .
YOU ARE READING
Just Wait For Me Park Sooyung, I Will Back Don't Forget Me
RomanceMengisahkan seorang lelaki yg berhati keras,dn mula mencintai sorang perempuan yg lemah lembut.