Walau pun begitu,dalam diam dia berkata gadis ITU seorang yg comel,getus park hati park jung ....tapi disebba kan ego die yg terlampau tinggi ,die tetap dengan keputusannya dengan tidak mempedulikan gadis itu..tapi di dalam hati die ,die memang ingin berkenalan sangat dengan gadis ITU...entah kenapa ???die sendiri pun pelik dengan hati die sendiri .die ingin membuang kenangan kenangan yg lama bersama IBU Dan seorang gadis yg sangat dicintainya pada satu ketika dulu......park sooyung berasa pelik dengan perangai jejaka yg ada di belakang die ...dah kenapa dengan mamat ni termenung,gile ker ape,gertus hati park soyung..ehem aku tahu aku handsome tk payah nk tenung aku macam tu..park sooyung jugak termenung Dan mula sedar dari lamunannya... Sape cakap aku tenung kau ,perasan betul lah ....Dh aku nk jumpa kau lepas sekolah ni,kata park Jung .Buat ape kau nk jumpa aku ????tnya park sooyung... Aku nk kenal dengan kau ,awal tak boleh ker???Hish malas lah aku nk jumpa kau ,aku Ade banyak lagi kerja nk kena buat .tipu park sooyung ,padahal nk balik awal sebab nk tengok drama ...aku aku tk kira,kalau kau tak nk pergi aku kiss kau atau kau jalan keluar sekolah dengan kaki kau sendiri,aku okay je kalau nk kiss kau depan org ramai tapi aku takut kau je yg malu.sakat park Jung dengan senyuman yg nakal ....park sooyung tkde pilihan jadi die terpaksa ikut...Baiklah aku ikut kau ,tapi nk jumpa dekat mane??tnya park sooyung .Dengan pantas jejaka ITU menjawab dekat cafe depan gelanggang bola keranjang..okay jumpa lepas sekolah kata park sooyung.
YOU ARE READING
Just Wait For Me Park Sooyung, I Will Back Don't Forget Me
RomanceMengisahkan seorang lelaki yg berhati keras,dn mula mencintai sorang perempuan yg lemah lembut.