1.rész: kezdetek

137 13 2
                                    

-Sziasztok! A nevem Neko Abukara! Az anyám beiratott egy bizonyos Akademi High-ba, és kicsit fosok emiatt, mert hallottam hogy néhány diák elhalálozott bizonyíték nélkül.
-2019. Szeptember 1.
Reggel felkeltem, és azzal szembesültem, hogy kezdődik az iskola. Lementem reggelizni, és ahogy végeztem, felmentem öltözni. Ahogy leértem, HÁT PERSZE HOGY LEKÉSTEM A BUSZT! Még jó hogy anyukám elvitt autó-val a suliba. Átléptem az iskola kapuit, elkeztem futni a bejárathoz. Mielőtt beértem volna, beleütkötem egy Srácba.
-Oh! Bocsi, felsegítelek! -Mondta a srác.
Én nyilván megfogta, a kezét, és felálltam.
-Köszi!
-nincs mit, mi a neved? -kérdezte.
-Neko! A tiéd? -Feleltem.
-Ákos, de hívj Nabunak!
-Rendben Nabu-kun!
Azzal együtt sétáltunk tovább az osztályunkig. Az teremben megláttam egy csajt, gondoltam köszönök neki.
-Szia! -köszöntem.
-Mivan? Ja, hát persze! Te vagy az új lány! -Mondta nekem a csaj.
-Igen. -feleltem.
-Mi a neved?
-Neko Abukara. -Válaszoltam
-Én meg Musume Ronshaku!
-Az jó, mintha hallottam volna a bizonyos Ronshaku cégről...
-Ja, az apám üzemelteti, ezért van olyan sok pénzünk! >:3
-Rendben.
Ezzel a szóval ott hagytam Musumét, nem akartam, hogy bullyskodjon.
Ahogy leültem, bejött a tanár, és elkezdtük az órát.
~TimeJump~
Ebédnél hozzámjött egy csaj, és azonnal észrevettem, hogy fúróhaja van. Megfogalmazódott bennem hogy: ki ennek a fodrásza b*szki, Cseregumi Hamaroda?!
Megkérdezte tőlem, hogy ebédelhet-e velem és Nabu-sannal, és igent mondtunk. (És nem! Nem a fúróhaja miatt!)

Nos, ez lett volna az első rész! Aki olvassa, annak nagyon remélem, hogy tetszik, és én minél hamarabb megpróbálom folytatni e könyvet!❤️😘

Yandere simulator: A könyvDonde viven las historias. Descúbrelo ahora