HHV LINES

1.4K 19 0
                                    

HIS HOWLING VOICE LINES

🌻💛🌻

"He's mine and I am his. Pero kahit anong pilit naming pagdiinan ang nararamdaman namin sa isa't isa, alam kong paghihiwalayin lamang kami ng aming magkaibang mundo."

"I am Princess Lily Esmeralda Gazellian, loving an enemy ang bringing my life into a mess is not of being an ideal princess."

"I am just a pampered princess raised and sheltered by the palace enjoying the power of being a royalty."

"Isa akong babaeng Gazellian, makamandag at mapang-akit kahit ang pinakamalayong lobong makakatitig sa akin ay matututong lumuhod para sambahin ang kagandahang hindi ko pinaghirapang angkinin."

"I thought kisses will only come from lips but I did realize that some kisses are given by the eyes."

"I am a Princess and he's an Alpha, papaanong ang maimpluwensyang katulad namin ni Adam ang mangungunang sumuway sa panijiwalang nakamulatan na ng iba't ibang salinlahi?"

"I am Lily Esmeralda Gazellian. I am not just an ordinary Vampire with fangs, Adam. I am royal blooded vampire with a crown on my head."

"He will always be my first love but he will never be my eternal love."

"Being chained physically is painful but being chained emotionally is the worst."

"Hindi kasalanan ng mga nagmamahalan sa kasalukuyan ang mga kasalanang nagawa ng mga nilalang sa nakaraan."

- Lily Esmeralda Gazellian

"Werewolves don't kiss on hand, we always kiss on lips, Esmeralda."

"To everyone, I want to introduce to you my one and only luna. Lily Esmeralda Gazellian, a vampire prince, the woman I loved the most."

"Anything happens to you, happens to me. If you're hurt then I'll be hurt, if you're in deep pain then I'll share it with you. And if you die then I'll die with you Lily."

"Don't ever forget that you were once embraced, touched, kissed and loved by an Alpha like me, Lily. I'll never stop loving you, I promise my beautiful Luna."

- Adam Ephraim Daverionne

"Matagal ko nang itinapon ang sarili kong kaligayahan simula nang naupo ako sa aking trono."

- Dastan Lancelot Gazellian

"Maybe I can handle a girl's heart but I can't handle their tears, Lily."

- Rosh Alistair Le'Vamuievos

🌻💛🌻

VentreCanard's StoriesTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon