26 - SBOHEM..

486 23 7
                                    

Pohled Honzi :

Přemýšlel jsem nad naším vztahem. Co když je tohle celý špatně? Co když to takhle nemá být?
Nemůžu to nikomu říct, protože to co slyším od táty za věci, které říká celkově o LGBTQ komunitě nejsou vůbec hezký. Takže podle mě je Homofób.. A máma tý je to jedno, protože pořád pracuje a nemá na mě čas.
Mám takový pocit, že to musím ukončit, ano bylo to hezké, ano asi se mi líbí.. Ale láska to není.. Aspoň sem si to snažil namluvit.. Celkem to funguje..

Popadl jsem mobil a začal psát, protože na to abych mu to řekl jsem, až moc velký srab:

Honza:  Potřebuju ti něco říct!!

Veľká chyba : Povídej zlato 🙂

Honza :  Je konec..

Velká chyba :  Počkej cože?!

Honza : Jo prostě je.. Je to chyba to co děláme.. Ani pořádně nevím jestli jsem Gay.. Přemýšlel jsem nad tím dlouho a došel jsem k závěru, že to dál nejde.. Ani pořádně nevím jestli tě miluju, ano si docela hezkej, ale to je asi tak všechno... Pochop už se nemůžeme vidět prostě to nejde promiň, nepiš mi, nevolej, nesnaž se zamnou nějak jet.. Prostě je KONEC!

Velká chyba :  Cože? To nemyslíš vážně? Jak nevíš jestli si Gay? Já to bez tebe nedám.. Prosím nedělej to..

Honza :  Sbohem

Velká chyba : Prosím nedělej to..

Zprávu se nepodařilo odeslat, protože si vás uživatel zablokoval..

Pohled Nikolase:

Když jsem si, tohle přečetl nemohl jsem věřit vlastním očím přál jsem si, aby to byl jenom sen.. Abych se ráno probudil a on ležel vedle mě a usmíval se.. Štípl jsme se a přesto nic.. Není to sen, je to debilní realita..

Projel jsem soc. sítě, i tam se mě blokl.. Já to bez něj nedám prostě to nezvládnu.. Co budu dělat..?!

Rogersová™️

Ještě tak 3 - 4 kapitoli a bude konec.

Morry + Vetus =  Morves (Texting)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat