28 - Sklony ¡

463 20 2
                                    

Mám sklony, hrozný sklony k sebevraždě.. Nevím proč?! Ale mám je..

Honzovo pohled :

Potom co jsem si ho zablokoval, jsem jen doufal  že na mě zapoměl a že žije šťastně.. Snad mám pravdu.. Zjistil jsem že jsem na kluky, ale žádného jsem si nenašel. I když jsem měl spoustu možností.. Několikrát mi psaly zda by jsme se nemohly někde sejít nebo tak. Pokaždé jsem odmítl a myslel na něj. Musím chodit do školy, takže nemám čas na nějakou pitomou lásku a city. Musím se učit.

Nikolas :

Pořád koukám na tu žiletku, která leží   koupelně na poličce. Rodiče by měli jet k babičce řekl jsem že zůstanu doma. Nemám náladu na to se s někým vidět. Řekl jsem že si aspoň uklidím a půjdu ven, lži. Ano ven půjdu, až večer, ale uklízet nebudu.

Jakmile se zabouchli dveře. Sem se vydal do kuchyně pro pití, abych se napil. Odložil jsem skleničku do dřezu a šel jsem do koupelny a zamkl se.

Vzal žiletku, která ležela na poličce a sjel jsem po zdi  dolů. Vyhrnul jsem si rukáv od mikiny a žiletku přiložil na ruku. Pomalu jsem přejel, takový uvolnění jsem ještě necítil. Tak jsem přejel znovu, znovu, znovu a znovu..
Když byli hotovo seděl jsem na zemi ještě asi 10 minut pak jsem se zvedl a šel do kuchyně pro obvaz.. Utřel jsem si krev a pomalu obvázal obvaz. Stáhnu rukáv a utřel sem krev v koupelně na zemi. Žiletku omyl a vrátil na místo jak byla.
Šel jsem do pokoje a únavou a vyčerpáním padl na postel a hned usnul.

Rogersová™️

Morry + Vetus =  Morves (Texting)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat