Emma
Dnes mají přijet mý dva bratři.Dlouho jsme se neviděli,je to dvanáct let...
-FLASHBACK-
,,Martinusi proboha je ti 27!!nechovej se jak patnáctiletej" řval na něj taťka.
,,už to stebou nedávám,končím s vámi!!" dořekl
,,fajn my se stěhujem,už nás nikdy meuvidíš!"odpověděl mu Tinus.
,,pojď Anne"to bylo poslední slovo co kdy Martinus a Marcus od táty slyšeli...
-END OF FLASHBACK-
Ptáte se asi co je s námi s celou naší slavnou rodinou Gunnarsenů.
Je to jednoduché,kluci si dali pauzu už před rokem,já se to dočetla až v novinách,mamka s taťkou žijí stále v našem domě,se Siljí jsme sousedky,no a já?mám krásného malého chlapečka,Marcuse..
Strašně mě mrzí ta hádka tenkrát mezi tátou a klukama,hodně se hádali a po tomto jsem se odstěhovala za Siljí,no a tady před pěti lety jsem zjistila že jsem těhotná,a dnes se máme sejít,nikdo kromě Silji to neví... je mi to líto a moc. Tak moc chci abysme zase byli ta šťastná rodina Gunnarsenů....
•••
,,Ahoj,pojď dál"pozvala jsem Silji
,.myslíš že vážně dojedou?"zeptala jsem se jí,spolu jsme šli do obýváku.
,,hele Emm,netrap se tím,my si nic neudělali nemají důvod nenavštívit své dvě sestry" má pravdu...
Najednou se domem rozezněl zvonek,byla jsem tak nervózní,celá jsem se rozklepala,Silje šla s Macem do kuchyně a já šla otevřít,měla jsem chuť teď někam zdrhnout,chytla jsem kliku a otveřela. Stáli tam.. stáli tak mý dva úžasní bratři.
,,Emmo"zvolali
,,kluci"já jsem už brečela skočila jsem po Marcusovi,ta jeho vůně je stále stejná,pořád je to můj voňavý medvídek,opravdu jsem tam řvala jak malé dítě,divíte se?Já ne..Pozvala jsem je dál když uviděla Silji hned se s ní obejmuli.
,,a tohle je co za drobečka?"optal se Tinus a setřel si slzy.
,,t-to je m-můj syn Ma-marcus"nějak jsem to řekla snad mi rozuměli.
,,Emmo"koukli na mě a pak na Mace.
,,Maci tohle je strejda Tini a tohle Maci" čupla jsem si k němu.
,,ahooj"široce se usmál a jeho očka se roztřpytily.
,,oo je tak sladký"pohladil ho Mac.Společně jsme se naobědvali a pak opravdu nekecám 4 hodiny si povídali o našich životech co se dělo těch celých 12 let,bylo to úžasné odpoledne. Kluci bydlí teď v Elverumu a skládají nivě album které už vyjde za měsíc!taky měli holku,ale už má jen Tinus. Marcuse prý jen využívala a Tak to ukončil,Martinus čeká se svou přítelkyní dítě..budou mít i svatbu dokonce nám přivezl pozvánky!kluci se stěhují do Elverumu a já jsem celá bez sebe!
:after three years:
Právě si Mac s Tinusem hrají nahoře v pokoji a já si povídám s Evelyn,staly se z nás nejlepší kamarádky,Martinus si lépe vybrat nemohl,já mám toho nejúžasnějšího přítele Mattyho. Právě jsou všichni tři na fotbale a za hodinu jdeme s Evelyn nakoupit tak nám mamka dojede hlídat kluky,ano mamka. Naše rodina je zase ta šťastná a slavná. Silje už je dokonce babička!!ano v šedesáti!!( dejme tomu M&M je 41 a Emme 34😂)
Taťka bude hrát ve filmu kterej dělají Marcus s Martinusem!jsou to zase jeho dva synové které miloval i těch celých 12 let....
~terry~