Marcus
Pořád jsem na ni myslel.Ten její úsměv.Nedá se to popsat to co k ní cítím. Jenomže,to co já k ní,ona ke mně necítí,trapím se už rok.Kvůli ní,kvůli mě sestře.
Emma
Sešla jsem schody a šla do kuchyně,zrovna tam byl Mac,upadla mu sklenička i s vodou a následně se celá roztřískala.
,,kurva no do píče"začal nadavát.
,,Macu pozor já to uklidím"konečně jsem dala najevo že tu jsem,otočil se na mě a já se usmála.
,,ne to je dobrý"odpověděl a sehl se aby posbíral ty největší střepy.
,,co se tu děje pusinky"přišla maminka.
,,jsem debil,rozbil jsem sklenici"odpověděl Mac celkem zlomeně.
,,brouku nemluv tak,už vůbec si nenadávej,to nevadí stane se,teď jdi od toho udělám to"
,,díky"řekl a odešel.
Marcus
Šel jsem nahoru po schodech,v tom mě zastavil brunetčin hlas.
,,Maci?"
,,Emm?co potřebuješ?"otočil jsem se na ni a ona si to nakráčela ke mně.
,,máme jít do toho kina,půjdem i pro oblečení že jo?"řekla nadějně a zároveň prosebně,no jo vždyť my jedem do kina,začíná až v devět tak kdybysme vyjeli dříve... no co pro Emmičku neudělám.
,,jestli chceš,mamka říkala že kam budem chtít,to aby ses šla už nachystat"mrkl jsem na ni a ona mě obejmula a utekla do svého pokoje.
Emma je pro mě stále malá holka,ale už není,má kluka dokonce,je jí 14 a mě 16,stejně to pro mě bude vždy moje malá sestra Emma.
Martinus je na soustředění a táta někde kdesi v píči na vyřizování skrz jeho práci ve které je skoro pořád,takže naše mamka pracuje doma,je to tak lepší,navíc je v druhém měsíci těhotenství!!!Jedeme s mamkou v autě a najednou v rádiu začne hrát píseň..
Nikdy se nevzdávej,všechno jednou končí.Tvá láska k ní,je tak veliká.Nenech ji jen tak odejît.
Začali mi téct slzy,Emmu nebudu mít nikdy pro sebe,nikdy mi neopětuje lásku kterou já jí už jednou vyznal...
FLASHBACK
,,Maci copak?ty zase pláčeš?"přistihla mě v mém pokoji.
,,Macu mě to ničí tě takhle vidět několikrát za den,bolí to. Co se děje,pomohu ti"
,,nemůžeš mi pomoct,nechci aby ses trápila Emm kvůli mě,ani kvůli ničemu jinému."
,,Macu proč bych nemohla?"
,,nejde to,Emm nech to být"slzy mi stále tekli,nešlo nebrečet.
,,Marcusi prosím nech toho"
,,Emmo já tě miluju,ne jako sestru"
Odešla. Žádná reakce nic.Prostě odešla.
END OF FLASHBACKMamka mě začala hladit po stehně.
,,Maci neplakej"řekla Emma. Ach sakra.Nechci aby měly starosti,nechci aby se to řešilo.
,,Marcusku copak je ti špatně?"hlas mé mamky je tak rozkošnej,je tak jemný.
,,né mami to je dobrý"usmál jsem se na ni i když poctivě koukala na cestu.Teď sedíme a čekáme až zapnou film.Koupil jsem si nové boty adidas a pak ještě hoodie adidas. Emma toho má miliardu a mamka si nekoupila nic. Já už svůj velikej popcorn zase žeru před filmem a pak mi nic nezbyde. Po nějaké době už spustili film,je to druhý díl,na první jsme byli taky v kině ještě s Martinusem a moc nás to bavilo.
Emma
Ráno jsem jako první si dala sprchu a vyčistila zuby,vlasy dala nějakého messy drdolu a z pyžama se převlékla do bílého tílka a šedých tepláků,v pokoji jsem měla totální bordel,tašky,všude samé oblečení a boty.
Otevřela jsem dveře na balkón a nadechla se. Všechno to oblečení ze země jsem hodila do pračky a tašky si dala k posteli vzala jsem nůžky a šla na to,odstřihla jsem z nového oblečení cenovky a hodila ho do pračky. Pračku jsem zapla a šla na boty,koupila jsem si adidasky na běhání,pak kotníčkové vansky do mé sbírky hah. A také jsem si konečně koupila růžové fily,mám z nich velikou radost.
Asi si říkáte že jsem rozmazlený fracek,dle mě si v rodině děláme radost,prostě není to zase tak že na co si s klukama ukážeme to máme,to tak samozřejmě není,ale když mamka vidí že jsme hodní a dělá nám to radost tak to pro nás udělá,táta často není doma.Ještě jsem ustlala postel zavřela balkón a šla se nasnídat,je deset hodin a mamka ještě nejspíš spí tak za ni dnes práce udělám já,v kuchyni jsem zametla a uklidila jídelní stůl,utřela jsem linku a uklidila veškeré nádobí,udělala jsem si snídani která se skládala z donutu které mamka dělala včera a jsou výborné!k tomu mléko a šla jsem k televizi. Po chvíli došel Mac a sedl si ke mně.
,,zima" šeptl a vzal deku vedle něj a hodil ji přes sebe.Nedivím se,je jen v boxerkách a je listopad. Topení nám musí spravit ale páni mají čas až za dva týdny žeo:)
,,to jo"přiznala jsem a odložila talíř i s donutem,dala jsem na sebe další deku a jidlo si vzala zpět.
,,chceš?"nabídla jsem mu,skenoval mě pohledem a měl zas uslzené oči.Ano vím proč,miluje mě,řekl mi to,tenkrát jsem ho v tom nechala a lituji toho.Mé city jsou k němu jen jako k bratrovi,navíc mám přítele. Marcuse je mi líto ale nějak se přes to přenést musí.Odvrátil pohled a jen mi odpověděl zápor.Snědla jsem poslední sousto a objala ho.
,,Marcusi taky tě miluju,zvládneš to jo?jsem tu pro tebe napořád.Raní mě tě takhle vidět,neplakej prosím"
Nic mi neodpověděl.Nanesla jsem malinkou vrstvu řasenky.Oblékla jsem si neonové zelené Macovo triko,kappa pásek nesmí chybět,černé podkolenky taky ne lol.
Ještě jsem se navoněla a vlasy nechala rozpuštěné.Obula jsem vansky a šla do starbucksu,máme tam sraz s Adele.
Marcus
Nikdy nebude jen má.Je to prostě jen sestra a mohu zapomenout na to že bude moje. Je tu několik důvodů proč by to nešlo,prostě zapomenu.Docela nuda dnes,jinak se omlouváme za aktivitu.
Snad se líbila☺️🍍