Je zamračené ráno a ja som vstala o 9:15 úplne unavená. Kím som ešte malá zatvorené oči, prišiel môj ocko a povedal mi : ,,Ah, už si vstala. Dnes si nám nejak dlho spala. Tak poď dole, raňajky sú na stole.'' Hneď keď to dopovedal odišiel z izby. Unavená som sa postavila z postele, obliekla si dlhé tričko a išla som pomaly dole. Za stolom už sedel môj ocko s mamkou a bratom. Mala som waffle, moje obľúbené jedlo. Keď som dojedla, išla som späť do mojej izby.
No hneď keď som prišla do izby, išla som späť dole na zavolanie ocka pretože mi prišiel balík. Zobrala som si balík a išla som späť do izby. Sadla som si na posteľ a pomaly som otvárala balík. Bol tam plagát Creepypasty, konkrétne Ticci Tobyho,. Zalepila som si ho na stenu k ostatným plagátom. Mala som ich veľa.
Bolo poobede a ja som sa rozhodla, že pôjdem do lesa sa prejsť. Obliekla som si čierne džínsy, čierne tričko, mikinu so znakom Creepypasty, tenisky a zobrala som si aj vrecúško kde som si dala pitie a jedlo. Vyrazila som z domu. Do lesa som išla skratkou, aby som tam bola dlhšie. Bola som asi v polovičke cesty a zrazu začalo pršať. Utekala som sa rýchlo niekde skryť, pretože som nemala dáždnik a nič s čím by som sa zakryla. Uvidela som pred sebou starý domček, tak som tam rýchlo išla. V tom domčeku nikto nebol, všetko bolo zaprášené a niečo aj rozbité. Bola tam aj pohovka, na ktorú som si sadla. Pred pohovkou bol stolík na ktorom boli položené sekery. Zaľakla som sa, pretože tie sekery boli celé od krvi. Pozrela som sa aj dookola, kde boli fotky nejakej rodiny, no boli od krvi. V tom mi došlo na um, že tu by mohol bývať Ticci Toby. No v tedy mi to prišlo nezmyselné. V hlave som si hovorila, že tu by Toby nebýval, vedela by som o tom.
V tom okamihu som počula otváranie dverí. Zaľakla som sa a rýchlo som sa pozrela kto prichádza. Bol tam strednom vysoký muž. Mal hnedé vlasy, hnedobledú mikinu od krvi, tmavo modré rifle a tenisky. V ruke mal sekeru a vtedy sa mi to potvrdilo.
,,TICCI TOBY!!" silno som zakričala...
YOU ARE READING
Môj život s Creepypastami
HorrorJedného dňa sa vydám do lesa, no ale stretnem tam niečo nezvyčajné.