Parti Hazırlığı

67 0 0
                                    

Çayımı alıp camın önüne geçtim.Yaz yağmurunu seyretmeye başladım.Dışarıyı seyretmeyi seviyorum.Birden telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim.Mesaj Ceren'den,hemen kilidi açıp okumaya başladım.

KİMDEN: BAŞ BELASI ^_^

Naber güzellik fjfjjfjffj :D

KİME: BAŞ BELASI ^_^

İyi cadı senden asdfgh :p

KİMDEN: BAŞ BELASI ^_^

Onu bunu boşverde senin bana anlatıcakların vardı anlat bakalım dinliyorum :)

şu piç smile'dan nefret ediyorum küfür gibi -_-

KİME: BAŞ BELASI ^_^

Telefonda olcak iş deil bize gel hm annemlerde yok

KİMDEN: BAŞ BELASI ^_^

Oki o zaman 10 dk'ya ordayım  :) sjsjfjsjfsj 

*****

Daha bişi yazma gereği duymadığım için o gelene kadar face'ye baktım.

Abi bune ya herkes sevgili yapmış özenti gibi ıyk. Zil çaldı gelen Ceren olmalıydı büyük ihtimalle bu kadar kısa zamanda gelmesinin nedeni ise iki yan villada olmasındandı.Hülya abla bakar diye yerimden 1cm bile kıpırdamadım Selen  olmak bunu gerektirir.

"Selen yukardamı Hülya Abla?"

"Yukarda canım heralde bi bak sen"

"Tamam kolay gelsin"

Evet gelmişti pis cadı.Ceren, hafif kumral tenli omzunun altına gelen kahverengi saçları ve,ela gözlü,1.70 boylarında güzel bir kız fena değil.Genellikle sportif giyinir.Şıkır şıkır giyinmeyi sevmez .Ceren'le 7 senedir dostuz,ben 11 senelik dostuma Sinem'e anlatmadıklarımı genellikle Ceren'e anlatırım sır tutar ikiside ama  Ceren beni genellikle anlar kısacası benim için bir elmastan bile değerli.

"Kuzum sen dalmış gitmişsin ya"

"He?..... evet .. biraz yani ufff.Otursana sen şöyle"

"ahahaha sen baya kötü olmuşsun anlatta benimde merakım gitsin dimi insafsız"

Telefonumu elime alıp Murat'la olanWhatsapp'taki konuşmalarımızı gösterdim.

"Al bak bu kadar"

Hemen telefonu elimden aldı okumaya başladı.Osırada bende geçmişe daldım.

"Kimseyle konuşmicam sadece Nihalle konuşucam daha YAZMA."

Bana sadece bunları söylemişti sadece ona acıyorum.Ceren'in tepkisiyle günümüze dönmemek mümkün değil.

"Ohaa kızım resmen bu çocuk full time öküzlüğe devam ediyo resmen" ağzı :0 şeklini aldı resmen şebek gibi duruyosun yapma,gülesim geliyooo asdfhcb :D

"Devam kanka baksana işte yazılı olanlar orda resmen 15 gündür deprosyon etkisi yaptı bana "

"Oyy kuzum kıyamam ee o zaman ne duruyoruz ki aklıma bi fikir geldi kalk odana gidiyoruz"

"Gene ne buldun saçma sapan acaba merak ediyorum"

"Saçma filan değil.İNTİKAM alıcaz gerizekalı ahaha çok güzel olcak yürü marş marş odaya"

"uff benim akıllı böcüğüm tamam"

Odam mavi beyaz hakimi arasıra yeşil ve toz pembe aksesuarlar var gayet geniş ve büyük bir oda.Giyisi odam var beyaz oymalı kapının ardında orasıda geniş sınıf sınıf yerleştirilmiş giyisiler,ayakkabılar,çantalar,takılar bu odanın renk hakimiyeti ise siyah ve mor.Ceren giyisi odasına çoktan gitmiş  kyafetlerime bakıyodu.

"Bunlar bu akşamki parti için uygun değil,bide şurda neler var onlara bakıyım"

"Ne partisi!"

"Sakin ol Selen,Talha bi parti hazırlamış oraya gidicez ve kesinlikle ne Talha nede ben itiraz istemiyoruz"

"Ohoo siz çoktan benim yerime kararlar almaya bile başlamıssınız.Neyse ben Hülya Ablaya söyliyim o zaman hemde içicek bişiler alıp geliyim"

Ahh nerden çıkmıştı bu parti,okulun,semtin hatta bütün İstanbulun elit tabakası orda olacaktı.Benim gerçekten gitmemem lazım herkes Muratla olanları duymuştur.Rahat durmaz magazincilerde sayfanın başında "SELEN AKSOY ,AKSOY HOLDİNGİN TEK VARİSİ PARTİDE KAMERALARIMIZA YAKALNDI" ne kadar güzel ama dimi pehh ne demessin.

BÖYLE BİR HİKAYE İLK DEFA YAZIYORUM.BEĞENİRSİNİZ İNŞALLAH BU ARADA GERÇEK HAYATTAN ESİNLENMİŞ BİR HİKAYE İYİ OKUMALAR :))

 

 

 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Portakal KokulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin